Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020
Αθήνα
+10...+16° C

Ρεπορτάζ

Η Syngenta εγκαινίασε το Tomato Vision και η έρευνα στην τομάτα γίνεται ακόμα πιο συναρπαστική!
/
28.05.2020 11:06


Ένα υπερσύγχρονο κέντρο για την επίδειξη και την έρευνα υβριδίων τομάτας υδροπονίας εγκαινίασε στις 26 Μαΐου η Syngenta στην Ολλανδία. Η επένδυση αυτή θα βοηθήσει στην έρευνα για της τομάτας, με στόχο την κάλυψη των μελλοντικών αναγκών της δυναμικής παγκόσμιας αγοράς.

Δημιουργώντας τομάτες για το μέλλον
Μόλις 1 χρόνο μετά την ανακοίνωση της επένδυσης, οι υπερσύγχρονες νέες εγκαταστάσεις του Tomato Vision, εγκαινιάστηκαν χθες στο Maasland της Ολλανδίας. Το νέο κέντρο υδροπονικής καλλιέργειας  περιλαμβάνει 14000m2 γυάλινων θερμοκηπίων εφοδιασμένων με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.  Πάνω από 800 μοναδικές ποικιλίες τομάτας δοκιμάζονται και επιλέγονται για να καλύψουν τις ανάγκες και τις νέες τάσεις της παγκόσμιας αγοράς, χρησιμοποιώντας για την έρευνα τεχνολογία αιχμής, σε συνδυασμό με τις παραδοσιακές μεθόδους γενετικής βελτίωσης. Το θερμοκήπιο σχεδιάστηκε κατά  τέτοιο τρόπο ώστε να μιμείται τις πραγματικές συνθήκες παραγωγού. Μέρος του θερμοκηπίου έχει δυνατότητα καλλιέργειας με χρήση τεχνητού φωτός, ενώ το υπόλοιπο χωρίς, και έχει χρησιμοποιηθεί η τελευταία λέξη της τεχνολογίας για τον έλεγχο του κλίματος.
Τμήμα 1.500 m2 θα είναι επισκέψιμο για τους ενδιαφερόμενους από όλο τον κόσμο, όπου θα έχουν τη δυνατότητα να δουν από κοντά τα νέα υβρίδια και να κατανοήσουν εις βάθος τα μοναδικά χαρακτηριστικά της ανανεωμένης πλούσιας γκάμας τοματών της Syngenta ειδικά για υδροπονική καλλιέργεια. Το Tomato Vision θα λειτουργήσει επιπλέον σαν μια πλατφόρμα για να ενδυναμώσει και να συνδέσει περαιτέρω τα τμήματα έρευνας και ανάπτυξης με την αγορά. O Ruud Kaagman, επικεφαλής της Syngenta για την τομάτα σημειώνει: ‘’O στόχος μας είναι οι νέες ποικιλίες τομάτας που λανσάρουμε στην αγορά να καλύπτουν αληθινά τις ανάγκες του παραγωγού αλλά και του τελικού αποδέκτη του προϊόντος, του καταναλωτή! Ενισχύουμε με την επένδυση αυτή τη σχέση της ομάδας έρευνας με την αγορά ώστε οι καινοτόμες ποικιλίες που λανσάρουμε στην αγορά να δίνουν λύσεις, να συμβαδίζουν αλλά και να δημιουργούν νέες τάσεις στην παγκόσμια αγορά τομάτας!”

Κάνοντας χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας
Η πανδημία του Covid-19 που έπληξε την υδρόγειο, έκανε εμφανές πώς η ψηφιακή τεχνολογία μπορεί να μας βοηθήσει να ξεπερνάμε τους φυσικούς περιορισμούς και να συνεχίζουμε. Τα εγκαίνια του Tomato Vision έλαβαν χώρα στις 26 Μαΐου, διαδικτυακά σε ζωντανή μετάδοση :  ‘’Αυτό το υπέροχο επίτευγμα επικοινωνήθηκε με αυτό τον τρόπο στους ενδιαφερόμενους με ασφάλεια, λόγω των περιορισμών. Φυσικά και είναι όλοι καλοδεχούμενοι και στις εγκαταστάσεις μας όσο το γρηγορότερο είναι αυτό δυνατό, αλλά προς το παρόν το Tomato Vision ήρθε ζωντανά στην οθόνη του υπολογιστή σας οπουδήποτε κα αν βρίσκεστε!’’ ανέφερε ο Ruud Kaagman.
‘’Η υγιεινή και η βιοασφάλεια είναι ήδη μια μεγάλη πρόκληση για την πρόσβαση στις θερμοκηπιακές μονάδες για την αποφυγή μόλυνσης από παθογόνα. Αυτό κάνει ακόμα πιο δύσκολη τη φυσική επαφή. Χρησιμοποιώντας όμως τα εργαλεία της ψηφιακής τεχνολογίας και την τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας, έχουμε τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας με τους επισκέπτες ώστε να τους παράσχουμε μια αξιομνημόνευτη εμπειρία στο Tomato Vision κάνοντάς το ένα παγκόσμιο κέντρο πληροφόρησης για την καλλιέργεια της υδροπονικής τομάτας! ‘’ συνεχίζει ο Ruud Kaagman.

Βιώνοντας την εμπειρία της τομάτας από το θερμοκήπιο μέχρι το πιάτο του καταναλωτή!
H Syngenta διαθέτει ένα ευρύ πορτοφόλι στην τομάτα με πλούσια ποικιλία σε τύπους, σχήματα και χρώματα καθώς πάνω από 20 προγράμματα έρευνας της εταιρίας είναι σε εξέλιξη σε όλο τον κόσμο με έμφαση σε διαφορετικές κατηγορίες τομάτας; Από υβρίδια για υπαίθρια καλλιέργεια μικρού κύκλου, υβρίδια για θερμοκηπιακή καλλιέργεια στο χώμα για καλλιέργεια μεσαίου και μεγάλου κύκλου  αλλά και ποικιλίες ειδικά για υδροπονική καλλιέργεια. H Syngenta προσκαλεί στο Tomato Vision τους ενδιαφερόμενους σε ένα μοναδικό ταξίδι στον κόσμο της τομάτας. Οι επισκέπτες μπορούν να γνωρίσουν τις μοναδικές καινοτόμες, γευστικές ποικιλίες από τα προγράμματα έρευνας της Syngenta. Επιπλέον, παραγωγοί και αγοραστές από την τροφική αλυσίδα θα έχουν την ευκαιρία να ανταλλάξουν γνώση, ιδέες και να ανακαλύψουν νέες προοπτικές στην τομάτα μαζί την ομάδα της Syngenta. Με τον τρόπο αυτό θα είναι εφικτό να ενδυναμωθούν συνεργασίες, να προκύψουν νέες τάσεις στην αγορά και στην ουσία να βελτιωθεί η αγορά της τομάτας για τον καθένα.

Δείτε στους παρακάτω συνδέσμους ψηφιακές ξεναγήσεις στις εγκαταστάσεις και στη λειτουργία του Tomato Vision της Syngenta



Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

/
02.09.2020 14:16

Με το Fruit Attraction Live Connect από 1 έως 31 Οκτώβρη θα πορευτεί τελικά η διοργάνωση της έκθεσης, καθώς η πανδημία ακύρωσε τα σχέδια για την κλασική μορφή της. Στις 5-7 Οκτωβρίου 2021 η επόμενη έκθεση.

/
20.08.2020 12:04

Ενεργοποιήθηκε η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για επιχορήγηση στους παραγωγούς λαϊκών αγορών που έχουν πληγεί από τις επιπτώσεις του κορονοϊού.

/
29.07.2020 13:53

Στις προοπτικές ανάπτυξης των εξαγωγών ελληνικών αγροτικών προϊόντων, αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κώστας Σκρέκας, μιλώντας στο πλαίσιο του 2ου Φόρουμ Διευρυμένης Στρατηγικής Συνεργασίας Ελλάδας - Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων (ΗΑΕ), που διοργάνωσε η Γενική Γραμματεία Εξωστρέφειας του Υπουργείου Εξωτερικών.

Στρατηγική της Ε.Ε. «Από το χωράφι στο πηρούνι»: Φιλόδοξη μεν, αμφιλεγόμενη δε

31.07.2020 11:36


Δραστική μείωση των χημικών εισροών επαγγέλλεται η νέα στρατηγική της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με τον Kλάδο να απαντά πως όσα εξαγγέλλει η Κομισιόν είναι τουλάχιστον ανεδαφικά, αν όχι βλαπτικά για την ανταγωνιστικότητα των ευρωπαϊκών αγροτικών προϊόντων.

Στο καλοκαίρι του κορονοϊού!

10.07.2020 14:16


«Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα το ίδιο μένουν», λέει εκείνο το παλιό τραγουδάκι, αλλά όπως φαίνεται, ο στιχουργός του, δεν φανταζόταν ότι θα έρθει εκείνη η μέρα που θα αλλάξουν όλα στην κοινωνική και οικονομική ζωή των ανθρώπων, και έτσι οι στίχοι αυτοί δεν είναι αντιπροσωπευτικοί σήμερα.

Ρεπορτάζ

Η Syngenta εγκαινίασε το Tomato Vision και η έρευνα στην τομάτα γίνεται ακόμα πιο συναρπαστική!
/
28.05.2020 11:06


Ένα υπερσύγχρονο κέντρο για την επίδειξη και την έρευνα υβριδίων τομάτας υδροπονίας εγκαινίασε στις 26 Μαΐου η Syngenta στην Ολλανδία. Η επένδυση αυτή θα βοηθήσει στην έρευνα για της τομάτας, με στόχο την κάλυψη των μελλοντικών αναγκών της δυναμικής παγκόσμιας αγοράς.

Δημιουργώντας τομάτες για το μέλλον
Μόλις 1 χρόνο μετά την ανακοίνωση της επένδυσης, οι υπερσύγχρονες νέες εγκαταστάσεις του Tomato Vision, εγκαινιάστηκαν χθες στο Maasland της Ολλανδίας. Το νέο κέντρο υδροπονικής καλλιέργειας  περιλαμβάνει 14000m2 γυάλινων θερμοκηπίων εφοδιασμένων με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.  Πάνω από 800 μοναδικές ποικιλίες τομάτας δοκιμάζονται και επιλέγονται για να καλύψουν τις ανάγκες και τις νέες τάσεις της παγκόσμιας αγοράς, χρησιμοποιώντας για την έρευνα τεχνολογία αιχμής, σε συνδυασμό με τις παραδοσιακές μεθόδους γενετικής βελτίωσης. Το θερμοκήπιο σχεδιάστηκε κατά  τέτοιο τρόπο ώστε να μιμείται τις πραγματικές συνθήκες παραγωγού. Μέρος του θερμοκηπίου έχει δυνατότητα καλλιέργειας με χρήση τεχνητού φωτός, ενώ το υπόλοιπο χωρίς, και έχει χρησιμοποιηθεί η τελευταία λέξη της τεχνολογίας για τον έλεγχο του κλίματος.
Τμήμα 1.500 m2 θα είναι επισκέψιμο για τους ενδιαφερόμενους από όλο τον κόσμο, όπου θα έχουν τη δυνατότητα να δουν από κοντά τα νέα υβρίδια και να κατανοήσουν εις βάθος τα μοναδικά χαρακτηριστικά της ανανεωμένης πλούσιας γκάμας τοματών της Syngenta ειδικά για υδροπονική καλλιέργεια. Το Tomato Vision θα λειτουργήσει επιπλέον σαν μια πλατφόρμα για να ενδυναμώσει και να συνδέσει περαιτέρω τα τμήματα έρευνας και ανάπτυξης με την αγορά. O Ruud Kaagman, επικεφαλής της Syngenta για την τομάτα σημειώνει: ‘’O στόχος μας είναι οι νέες ποικιλίες τομάτας που λανσάρουμε στην αγορά να καλύπτουν αληθινά τις ανάγκες του παραγωγού αλλά και του τελικού αποδέκτη του προϊόντος, του καταναλωτή! Ενισχύουμε με την επένδυση αυτή τη σχέση της ομάδας έρευνας με την αγορά ώστε οι καινοτόμες ποικιλίες που λανσάρουμε στην αγορά να δίνουν λύσεις, να συμβαδίζουν αλλά και να δημιουργούν νέες τάσεις στην παγκόσμια αγορά τομάτας!”

Κάνοντας χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας
Η πανδημία του Covid-19 που έπληξε την υδρόγειο, έκανε εμφανές πώς η ψηφιακή τεχνολογία μπορεί να μας βοηθήσει να ξεπερνάμε τους φυσικούς περιορισμούς και να συνεχίζουμε. Τα εγκαίνια του Tomato Vision έλαβαν χώρα στις 26 Μαΐου, διαδικτυακά σε ζωντανή μετάδοση :  ‘’Αυτό το υπέροχο επίτευγμα επικοινωνήθηκε με αυτό τον τρόπο στους ενδιαφερόμενους με ασφάλεια, λόγω των περιορισμών. Φυσικά και είναι όλοι καλοδεχούμενοι και στις εγκαταστάσεις μας όσο το γρηγορότερο είναι αυτό δυνατό, αλλά προς το παρόν το Tomato Vision ήρθε ζωντανά στην οθόνη του υπολογιστή σας οπουδήποτε κα αν βρίσκεστε!’’ ανέφερε ο Ruud Kaagman.
‘’Η υγιεινή και η βιοασφάλεια είναι ήδη μια μεγάλη πρόκληση για την πρόσβαση στις θερμοκηπιακές μονάδες για την αποφυγή μόλυνσης από παθογόνα. Αυτό κάνει ακόμα πιο δύσκολη τη φυσική επαφή. Χρησιμοποιώντας όμως τα εργαλεία της ψηφιακής τεχνολογίας και την τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας, έχουμε τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας με τους επισκέπτες ώστε να τους παράσχουμε μια αξιομνημόνευτη εμπειρία στο Tomato Vision κάνοντάς το ένα παγκόσμιο κέντρο πληροφόρησης για την καλλιέργεια της υδροπονικής τομάτας! ‘’ συνεχίζει ο Ruud Kaagman.

Βιώνοντας την εμπειρία της τομάτας από το θερμοκήπιο μέχρι το πιάτο του καταναλωτή!
H Syngenta διαθέτει ένα ευρύ πορτοφόλι στην τομάτα με πλούσια ποικιλία σε τύπους, σχήματα και χρώματα καθώς πάνω από 20 προγράμματα έρευνας της εταιρίας είναι σε εξέλιξη σε όλο τον κόσμο με έμφαση σε διαφορετικές κατηγορίες τομάτας; Από υβρίδια για υπαίθρια καλλιέργεια μικρού κύκλου, υβρίδια για θερμοκηπιακή καλλιέργεια στο χώμα για καλλιέργεια μεσαίου και μεγάλου κύκλου  αλλά και ποικιλίες ειδικά για υδροπονική καλλιέργεια. H Syngenta προσκαλεί στο Tomato Vision τους ενδιαφερόμενους σε ένα μοναδικό ταξίδι στον κόσμο της τομάτας. Οι επισκέπτες μπορούν να γνωρίσουν τις μοναδικές καινοτόμες, γευστικές ποικιλίες από τα προγράμματα έρευνας της Syngenta. Επιπλέον, παραγωγοί και αγοραστές από την τροφική αλυσίδα θα έχουν την ευκαιρία να ανταλλάξουν γνώση, ιδέες και να ανακαλύψουν νέες προοπτικές στην τομάτα μαζί την ομάδα της Syngenta. Με τον τρόπο αυτό θα είναι εφικτό να ενδυναμωθούν συνεργασίες, να προκύψουν νέες τάσεις στην αγορά και στην ουσία να βελτιωθεί η αγορά της τομάτας για τον καθένα.

Δείτε στους παρακάτω συνδέσμους ψηφιακές ξεναγήσεις στις εγκαταστάσεις και στη λειτουργία του Tomato Vision της Syngenta



Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

Μόνο ψηφιακά φέτος τελικά η Fruit Attraction
Ρεπορτάζ / 02.09.2020 14:16
Λαϊκές αγορές: Άρχισαν οι αιτήσεις για επιχορήγηση σε παραγωγούς - Ποιοι οι δικαιούχοι
Ρεπορτάζ / 20.08.2020 12:04
Η προώθηση των εξαγωγών αγροτικών προϊόντων στο επίκεντρο της συνάντησης του Υφυπουργού Κώστα Σκρέκα με αντιπροσωπεία των ΗΑΕ
Ρεπορτάζ / 29.07.2020 13:53
Ιούνιος 2018
Αρχική
Περιοδικό
Οδηγοί
Τιμές
Νομοθεσία
Στατιστικά
Η εταιρεία
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Copyright
Επικοινωνία
Κατασκευή Ιστοσελίδων Web Future