Σάββατο, 19 Ιουνίου 2021
Αθήνα
+10...+16° C

Ρεπορτάζ

ΥΠΑΑΤ: Εξατομικευμένες ειδοποιήσεις και ενημέρωση των παραγωγών με τη νέα εφαρμογή «i-AGRIC»
/
05.04.2021 12:17


Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, στα πλαίσια ανάπτυξης και παροχής νέων υπηρεσιών συστημάτων βέλτιστης πληροφόρησης – ενημέρωσης και εξυπηρέτησης του αγροτικού πληθυσμού, υλοποίησε μία καινοτόμα mobile πλατφόρμα για «έξυπνες» συσκευές (smartphones). Η νέα εφαρμογή «i-AGRIC» παρέχει στους συντελεστές της αγροτικής παραγωγής και τους πολίτες υπηρεσίες γενικής ενημέρωσης, εξατομικευμένων ειδοποιήσεων, προσωποποιημένης ενημέρωσης και προσωποποιημένης εξυπηρέτησης/συμβουλευτικής.
1.    Υπηρεσίες ενημέρωσης (δελτία τύπου, ανακοινώσεις Υπουργείου κλπ)
2.    Υπηρεσίες εξατομικευμένων ειδοποιήσεων - Ο χρήστης της υπηρεσίας έχει την ευχέρεια να επιλέξει τις κατηγορίες/τα θέματα για τα οποία ενδιαφέρεται να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις, γύρω από τα αντικείμενα που αφορούν στο Υπουργείο ή και τους εποπτευομένους φορείς. Μπορεί επίσης να επιλέξει την Περιφερειακή Ενότητα για την οποία θέλει να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις ή/και συνδυασμό θεμάτων και γεωγραφικής περιοχής. Με τον τρόπο αυτό κάθε πολίτης έχει εξατομικευμένες επιλογές και λαμβάνει περιεχόμενο μόνο για ότι πραγματικά τον ενδιαφέρει.
3.    Υπηρεσίες προσωποποιημένης ενημέρωσης – Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίησή τους μέσω taxisnet, έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες ενημέρωσης σχετικά με αιτήματα και υποθέσεις τους. Ενδεικτικά:
• Πρόσφατες πληρωμές ενισχύσεων ΟΠΕΚΕΠΕ
• Μεταβίβαση δικαιωμάτων ΟΠΕΚΕΠΕ
• Πρόσφατες πληρωμές αποζημιώσεων ΕΛΓΑ
• Οφειλές προς ΕΛΓΑ
• Διοικητικό στάδιο αιτήσεων αποζημιώσεων ΕΛΓΑ
4.    Υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης - συμβουλευτικής - Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίησή τους, έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης και συμβουλευτικής. Έχουν την ευχέρεια να υποβάλλουν από την εφαρμογή του κινητού, αιτήματα εξυπηρέτησης για μεγάλο αριθμό διοικητικών διαδικασιών ή/και θεμάτων του Υπουργείου και των εποπτευομένων φορέων του. Τα αιτήματα των πολιτών είναι εφικτό να συνοδεύονται από φωτογραφίες και γεωγραφική απεικόνιση της περιοχής ή του γεωγραφικού στίγματος για το οποίο υποβάλλουν αιτήματα εκείνη τη στιγμή. Τα αιτήματα εξυπηρέτησης παραλαμβάνουν, οι πύλες εισόδου αιτημάτων στο Υπουργείο (ticketing system) και στους εποπτευομένους φορείς, ανάλογα με το θέμα εξυπηρέτησης, προκειμένου να το διεκπεραιώσουν. Η απάντηση της Υπηρεσίας στέλνεται στη θυρίδα του κινητού του χρήστη.

•    Για κατέβασμα σε Android Play Store
 https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.bsmapps.collectives

•    Για κατέβασμα σε Apple Store
https://apps.apple.com/gr/app/i-agric/id1545820080

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

/
24.05.2021 09:44

Ανοίγει ο Μεθοριακός Σταθμός της Κρυσταλλοπηγής ύστερα από εισήγηση του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Σπήλιου Λιβανού στην Εθνική Επιτροπή Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού COVID-19.

/
24.05.2021 09:34

Την Κυριακή 23 Μαΐου, έφυγε από τη ζωή ο Ανδρέας Μητροσύλης , ιδρυτής της Μητροσύλης ΑΕ, κορυφαίας εταιρείας στο χώρο της εξαγωγής νωπών φρούτων και μέλος του Incofruit Hellas.

/
20.05.2021 09:31

Με διπλή εμφάνιση και εκτεταμένη συμμετοχή ολοκληρώθηκε η παρουσία της Bayer στο 6ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο, από τις 10 μέχρι τις 15 Μαΐου 2021. Την εταιρεία εκπροσώπησε ο κ. Andreas Pollner, Διευθύνων Σύμβουλος της Bayer Ελλάς, εστιάζοντας στην κλινική έρευνα και τις αναπτυξιακές ευκαιρίες που υπάρχουν, ενώ η εταιρεία συμμετείχε ενεργά και στον διάλογο για τη βιώσιμη γεωργία και την εξέλιξη της στην μετά—πανδημία εποχή σε πάνελ αφιερωμένο στην επικοινωνία από απόσταση όλων των εμπλεκομένων φορέων στην αλυσίδα αξίας και τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού στη γεωργία.

Το περιβάλλον στην χώρα του «Ζαμαν φου»!

28.05.2021 16:03


Ας κάνουμε μια στάση σήμερα και ας αφήσουμε για λίγο στην άκρη παραγωγές, συσκευασίες, αγορές, κέρδη και ζημιές και ας ασχοληθούμε λίγο με το περιβάλλον, μιας και αυτό είναι που μας δίνει ό,τι χρειαζόμαστε για να ζήσουμε. Για ελάτε, λοιπόν, να κάνουμε μια βόλτα μαζί για να δούμε σε τι κατάσταση είναι.

Στο καλοκαίρι του κορονοϊού!

10.07.2020 14:16


«Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα το ίδιο μένουν», λέει εκείνο το παλιό τραγουδάκι, αλλά όπως φαίνεται, ο στιχουργός του, δεν φανταζόταν ότι θα έρθει εκείνη η μέρα που θα αλλάξουν όλα στην κοινωνική και οικονομική ζωή των ανθρώπων, και έτσι οι στίχοι αυτοί δεν είναι αντιπροσωπευτικοί σήμερα.

Ρεπορτάζ

ΥΠΑΑΤ: Εξατομικευμένες ειδοποιήσεις και ενημέρωση των παραγωγών με τη νέα εφαρμογή «i-AGRIC»
/
05.04.2021 12:17


Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, στα πλαίσια ανάπτυξης και παροχής νέων υπηρεσιών συστημάτων βέλτιστης πληροφόρησης – ενημέρωσης και εξυπηρέτησης του αγροτικού πληθυσμού, υλοποίησε μία καινοτόμα mobile πλατφόρμα για «έξυπνες» συσκευές (smartphones). Η νέα εφαρμογή «i-AGRIC» παρέχει στους συντελεστές της αγροτικής παραγωγής και τους πολίτες υπηρεσίες γενικής ενημέρωσης, εξατομικευμένων ειδοποιήσεων, προσωποποιημένης ενημέρωσης και προσωποποιημένης εξυπηρέτησης/συμβουλευτικής.
1.    Υπηρεσίες ενημέρωσης (δελτία τύπου, ανακοινώσεις Υπουργείου κλπ)
2.    Υπηρεσίες εξατομικευμένων ειδοποιήσεων - Ο χρήστης της υπηρεσίας έχει την ευχέρεια να επιλέξει τις κατηγορίες/τα θέματα για τα οποία ενδιαφέρεται να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις, γύρω από τα αντικείμενα που αφορούν στο Υπουργείο ή και τους εποπτευομένους φορείς. Μπορεί επίσης να επιλέξει την Περιφερειακή Ενότητα για την οποία θέλει να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις ή/και συνδυασμό θεμάτων και γεωγραφικής περιοχής. Με τον τρόπο αυτό κάθε πολίτης έχει εξατομικευμένες επιλογές και λαμβάνει περιεχόμενο μόνο για ότι πραγματικά τον ενδιαφέρει.
3.    Υπηρεσίες προσωποποιημένης ενημέρωσης – Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίησή τους μέσω taxisnet, έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες ενημέρωσης σχετικά με αιτήματα και υποθέσεις τους. Ενδεικτικά:
• Πρόσφατες πληρωμές ενισχύσεων ΟΠΕΚΕΠΕ
• Μεταβίβαση δικαιωμάτων ΟΠΕΚΕΠΕ
• Πρόσφατες πληρωμές αποζημιώσεων ΕΛΓΑ
• Οφειλές προς ΕΛΓΑ
• Διοικητικό στάδιο αιτήσεων αποζημιώσεων ΕΛΓΑ
4.    Υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης - συμβουλευτικής - Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίησή τους, έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης και συμβουλευτικής. Έχουν την ευχέρεια να υποβάλλουν από την εφαρμογή του κινητού, αιτήματα εξυπηρέτησης για μεγάλο αριθμό διοικητικών διαδικασιών ή/και θεμάτων του Υπουργείου και των εποπτευομένων φορέων του. Τα αιτήματα των πολιτών είναι εφικτό να συνοδεύονται από φωτογραφίες και γεωγραφική απεικόνιση της περιοχής ή του γεωγραφικού στίγματος για το οποίο υποβάλλουν αιτήματα εκείνη τη στιγμή. Τα αιτήματα εξυπηρέτησης παραλαμβάνουν, οι πύλες εισόδου αιτημάτων στο Υπουργείο (ticketing system) και στους εποπτευομένους φορείς, ανάλογα με το θέμα εξυπηρέτησης, προκειμένου να το διεκπεραιώσουν. Η απάντηση της Υπηρεσίας στέλνεται στη θυρίδα του κινητού του χρήστη.

•    Για κατέβασμα σε Android Play Store
 https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.bsmapps.collectives

•    Για κατέβασμα σε Apple Store
https://apps.apple.com/gr/app/i-agric/id1545820080

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

Ανοίγει ο Μεθοριακός Σταθμός Κρυσταλλοπηγής για είσοδο εργατών γης
Ρεπορτάζ / 24.05.2021 09:44
"Έφυγε" ο Ανδρέας Μητροσύλης
Ρεπορτάζ / 24.05.2021 09:34
Bayer Ελλάς στο Delphi Economic Forum: Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον
Ρεπορτάζ / 20.05.2021 09:31
Ιούνιος 2018
Αρχική
Περιοδικό
Οδηγοί
Τιμές
Νομοθεσία
Στατιστικά
Η εταιρεία
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Copyright
Επικοινωνία
Κατασκευή Ιστοσελίδων Web Future