Τετάρτη, 12 Μαΐου 2021
Αθήνα
+10...+16° C

Ρεπορτάζ

ΥΠΑΑΤ: Εξατομικευμένες ειδοποιήσεις και ενημέρωση των παραγωγών με τη νέα εφαρμογή «i-AGRIC»
/
05.04.2021 12:17


Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, στα πλαίσια ανάπτυξης και παροχής νέων υπηρεσιών συστημάτων βέλτιστης πληροφόρησης – ενημέρωσης και εξυπηρέτησης του αγροτικού πληθυσμού, υλοποίησε μία καινοτόμα mobile πλατφόρμα για «έξυπνες» συσκευές (smartphones). Η νέα εφαρμογή «i-AGRIC» παρέχει στους συντελεστές της αγροτικής παραγωγής και τους πολίτες υπηρεσίες γενικής ενημέρωσης, εξατομικευμένων ειδοποιήσεων, προσωποποιημένης ενημέρωσης και προσωποποιημένης εξυπηρέτησης/συμβουλευτικής.
1.    Υπηρεσίες ενημέρωσης (δελτία τύπου, ανακοινώσεις Υπουργείου κλπ)
2.    Υπηρεσίες εξατομικευμένων ειδοποιήσεων - Ο χρήστης της υπηρεσίας έχει την ευχέρεια να επιλέξει τις κατηγορίες/τα θέματα για τα οποία ενδιαφέρεται να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις, γύρω από τα αντικείμενα που αφορούν στο Υπουργείο ή και τους εποπτευομένους φορείς. Μπορεί επίσης να επιλέξει την Περιφερειακή Ενότητα για την οποία θέλει να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις ή/και συνδυασμό θεμάτων και γεωγραφικής περιοχής. Με τον τρόπο αυτό κάθε πολίτης έχει εξατομικευμένες επιλογές και λαμβάνει περιεχόμενο μόνο για ότι πραγματικά τον ενδιαφέρει.
3.    Υπηρεσίες προσωποποιημένης ενημέρωσης – Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίησή τους μέσω taxisnet, έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες ενημέρωσης σχετικά με αιτήματα και υποθέσεις τους. Ενδεικτικά:
• Πρόσφατες πληρωμές ενισχύσεων ΟΠΕΚΕΠΕ
• Μεταβίβαση δικαιωμάτων ΟΠΕΚΕΠΕ
• Πρόσφατες πληρωμές αποζημιώσεων ΕΛΓΑ
• Οφειλές προς ΕΛΓΑ
• Διοικητικό στάδιο αιτήσεων αποζημιώσεων ΕΛΓΑ
4.    Υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης - συμβουλευτικής - Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίησή τους, έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης και συμβουλευτικής. Έχουν την ευχέρεια να υποβάλλουν από την εφαρμογή του κινητού, αιτήματα εξυπηρέτησης για μεγάλο αριθμό διοικητικών διαδικασιών ή/και θεμάτων του Υπουργείου και των εποπτευομένων φορέων του. Τα αιτήματα των πολιτών είναι εφικτό να συνοδεύονται από φωτογραφίες και γεωγραφική απεικόνιση της περιοχής ή του γεωγραφικού στίγματος για το οποίο υποβάλλουν αιτήματα εκείνη τη στιγμή. Τα αιτήματα εξυπηρέτησης παραλαμβάνουν, οι πύλες εισόδου αιτημάτων στο Υπουργείο (ticketing system) και στους εποπτευομένους φορείς, ανάλογα με το θέμα εξυπηρέτησης, προκειμένου να το διεκπεραιώσουν. Η απάντηση της Υπηρεσίας στέλνεται στη θυρίδα του κινητού του χρήστη.

•    Για κατέβασμα σε Android Play Store
 https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.bsmapps.collectives

•    Για κατέβασμα σε Apple Store
https://apps.apple.com/gr/app/i-agric/id1545820080

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

/
11.05.2021 09:37

Τις εγκαταστάσεις του ΟΚΑΑ (Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας) επισκέφθηκε η Διοίκηση της Ελληνικής Εταιρίας Συμμετοχών και Περιουσίας (γνωστή ως Υπερταμείο), κατά την διάρκεια της οποίας ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού κ. Απόστολος Αποστολάκος, παρουσίασε στην Διοίκηση της ΕΕΣΥΠ (Γρηγόρη Δημητριάδη-Διευθύνοντα Σύμβουλο και Στέφανο Γιουρέλη, Αναπληρωτή Διευθύνοντα Σύμβουλο) το νέο πενταετές πλάνο ανάπτυξης του ΟΚΑΑ.

/
05.05.2021 11:24

Στο μείον όλες οι χώρες.

/
27.04.2021 11:16

Παράταση της καταληκτικής προθεσμίας υποβολής της αίτησης πρώτης πληρωμής των δικαιούχων για την 31-10-2021

Στρατηγική της Ε.Ε. «Από το χωράφι στο πηρούνι»: Φιλόδοξη μεν, αμφιλεγόμενη δε

31.07.2020 11:36


Δραστική μείωση των χημικών εισροών επαγγέλλεται η νέα στρατηγική της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με τον Kλάδο να απαντά πως όσα εξαγγέλλει η Κομισιόν είναι τουλάχιστον ανεδαφικά, αν όχι βλαπτικά για την ανταγωνιστικότητα των ευρωπαϊκών αγροτικών προϊόντων.

Στο καλοκαίρι του κορονοϊού!

10.07.2020 14:16


«Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα το ίδιο μένουν», λέει εκείνο το παλιό τραγουδάκι, αλλά όπως φαίνεται, ο στιχουργός του, δεν φανταζόταν ότι θα έρθει εκείνη η μέρα που θα αλλάξουν όλα στην κοινωνική και οικονομική ζωή των ανθρώπων, και έτσι οι στίχοι αυτοί δεν είναι αντιπροσωπευτικοί σήμερα.

Ρεπορτάζ

ΥΠΑΑΤ: Εξατομικευμένες ειδοποιήσεις και ενημέρωση των παραγωγών με τη νέα εφαρμογή «i-AGRIC»
/
05.04.2021 12:17


Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, στα πλαίσια ανάπτυξης και παροχής νέων υπηρεσιών συστημάτων βέλτιστης πληροφόρησης – ενημέρωσης και εξυπηρέτησης του αγροτικού πληθυσμού, υλοποίησε μία καινοτόμα mobile πλατφόρμα για «έξυπνες» συσκευές (smartphones). Η νέα εφαρμογή «i-AGRIC» παρέχει στους συντελεστές της αγροτικής παραγωγής και τους πολίτες υπηρεσίες γενικής ενημέρωσης, εξατομικευμένων ειδοποιήσεων, προσωποποιημένης ενημέρωσης και προσωποποιημένης εξυπηρέτησης/συμβουλευτικής.
1.    Υπηρεσίες ενημέρωσης (δελτία τύπου, ανακοινώσεις Υπουργείου κλπ)
2.    Υπηρεσίες εξατομικευμένων ειδοποιήσεων - Ο χρήστης της υπηρεσίας έχει την ευχέρεια να επιλέξει τις κατηγορίες/τα θέματα για τα οποία ενδιαφέρεται να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις, γύρω από τα αντικείμενα που αφορούν στο Υπουργείο ή και τους εποπτευομένους φορείς. Μπορεί επίσης να επιλέξει την Περιφερειακή Ενότητα για την οποία θέλει να λαμβάνει ενημερώσεις – ειδοποιήσεις ή/και συνδυασμό θεμάτων και γεωγραφικής περιοχής. Με τον τρόπο αυτό κάθε πολίτης έχει εξατομικευμένες επιλογές και λαμβάνει περιεχόμενο μόνο για ότι πραγματικά τον ενδιαφέρει.
3.    Υπηρεσίες προσωποποιημένης ενημέρωσης – Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίησή τους μέσω taxisnet, έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες ενημέρωσης σχετικά με αιτήματα και υποθέσεις τους. Ενδεικτικά:
• Πρόσφατες πληρωμές ενισχύσεων ΟΠΕΚΕΠΕ
• Μεταβίβαση δικαιωμάτων ΟΠΕΚΕΠΕ
• Πρόσφατες πληρωμές αποζημιώσεων ΕΛΓΑ
• Οφειλές προς ΕΛΓΑ
• Διοικητικό στάδιο αιτήσεων αποζημιώσεων ΕΛΓΑ
4.    Υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης - συμβουλευτικής - Οι πολίτες μετά την αυθεντικοποίησή τους, έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης και συμβουλευτικής. Έχουν την ευχέρεια να υποβάλλουν από την εφαρμογή του κινητού, αιτήματα εξυπηρέτησης για μεγάλο αριθμό διοικητικών διαδικασιών ή/και θεμάτων του Υπουργείου και των εποπτευομένων φορέων του. Τα αιτήματα των πολιτών είναι εφικτό να συνοδεύονται από φωτογραφίες και γεωγραφική απεικόνιση της περιοχής ή του γεωγραφικού στίγματος για το οποίο υποβάλλουν αιτήματα εκείνη τη στιγμή. Τα αιτήματα εξυπηρέτησης παραλαμβάνουν, οι πύλες εισόδου αιτημάτων στο Υπουργείο (ticketing system) και στους εποπτευομένους φορείς, ανάλογα με το θέμα εξυπηρέτησης, προκειμένου να το διεκπεραιώσουν. Η απάντηση της Υπηρεσίας στέλνεται στη θυρίδα του κινητού του χρήστη.

•    Για κατέβασμα σε Android Play Store
 https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.bsmapps.collectives

•    Για κατέβασμα σε Apple Store
https://apps.apple.com/gr/app/i-agric/id1545820080

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

Επίσκεψη ΕΕΣΥΠ στις εγκαταστάσεις του ΟΚΑΑ
Ρεπορτάζ / 11.05.2021 09:37
Medfel: Σοβαρή μείωση στην ευρωπαϊκή παραγωγή βερίκοκου
Ρεπορτάζ / 05.05.2021 11:24
ΥΠΑΑΤ: Εξάμηνη παράταση στην προθεσμία για επενδύσεις στη μεταποίηση εμπορία ή και ανάπτυξη γεωργικών προϊόντων
Ρεπορτάζ / 27.04.2021 11:16
Ιούνιος 2018
Αρχική
Περιοδικό
Οδηγοί
Τιμές
Νομοθεσία
Στατιστικά
Η εταιρεία
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Copyright
Επικοινωνία
Κατασκευή Ιστοσελίδων Web Future