Δευτέρα, 22 Απριλίου 2019
Αθήνα
+10...+16° C

Επιχειρηματικά

Οικογένεια Χριστοδούλου: Νέα συσκευασία….ποιότητα ολοφάνερη
/
11.02.2019 11:32


Η Οικογένεια Χριστοδούλου, το brand που έχει συνδέσει το όνομα και την ιστορία του με χυμούς υψηλής διατροφικής αξίας από επιλεγμένα ελληνικά φρούτα, ανανέωσε τη συσκευασία του στους χυμούς ψυγείου.
Η νέα επικοινωνία με κεντρικό μήνυμα «νέα συσκευασία…. ποιότητα ολοφάνερη», αναδεικνύει την ποιότητα των χυμών ψυγείου Οικογένεια Χριστοδούλου, που κυκλοφορούν σε 9 μοναδικές γεύσεις πάντοτε χωρίς προσθήκη ζάχαρης. Το καπάκι συνεχίζει να φέρει τη λέξη «χυμός» γραμμένη σε σύστημα Braille, καθώς η Οικογένεια Χριστοδούλου παραμένει ευαισθητοποιημένη προς τα άτομα με προβλήματα όρασης και σταθερά προσανατολισμένη στις αρχές της ΕΚΕ.
Το νέο εικαστικό συνδυάζει με δημιουργικό τρόπο τα φρούτα από επιλεγμένες περιοχές της Ελλάδας και τη φροντίδα της Οικογένειας Χριστοδούλου, που εδώ και δύο γενιές συνεχίζει να προσφέρει τους διατροφικούς θησαυρούς της ελληνικής γης. Κυρίαρχο στοιχείο της νέας συσκευασίας είναι η μείωση του μεγέθους της ετικέτας που φέρνει στο προσκήνιο το φυσικό χρώμα του χυμού. Το εικαστικό είναι λιτό με artisanal στοιχεία ενώ πρωταγωνιστικό ρόλο παίζουν τα προσεκτικά επιλεγμένα φρούτα που κλείνει μέσα του κάθε μπουκάλι. Περισσότερες πληροφορίες: www.christodouloufamily.gr

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

/
29.03.2019 11:40

Οι καταναλωτές δημιουργούν τη δική τους μάρκα προϊόντων. Προϊόντα ποιοτικά, υγιεινά και υπεύθυνα στηρίζοντας τους Έλληνες Παραγωγούς. Ναι, ακούγεται περίεργο, ίσως και ουτοπικό, όμως είναι μία πραγματικότητα. Ο έλεγχος της αγοράς και της εμποριοποίησης των προϊόντων, μετά τη Γαλλία, αλλάζει και στην Ελλάδα.

/
21.03.2019 10:20

Αμερική, Ασία και Μέση Ανατολή αποτελούν τους επόμενους στόχους για την προώθηση των εξαγωγών Ρυζιού και Κονσερβοποιημένου Ροδάκινου.

/
21.03.2019 10:16

Η Fruit Attraction 2019, το εμπορικό γεγονός για την Βιομηχανία Φρούτων και Λαχανικών, θα λάβει χώρα από τις 22 ως τις 24 Οκτώβρη στη Μαδρίτη. 1,800 εκθέτες και 90,000 συμμετέχοντες από 130 χώρες θα έχουν την ευκαιρία να συνεργαστούν σ’ αυτό το εμπορικό σημείο συνάντησης. Εμπορία, καινοτομία , ποιότητα και γνώση είναι τα κλειδιά της διοργάνωσης για το 2019.

«Χρειάζονται άμεσα κινήσεις για να ανοίξουν οι Αγορές της Άπω Ανατολής στα ελληνικά φρούτα» επισημαίνει ο Ειδικός Σύμβουλος του Incofruit-Hellas, κος Γεώργιος Πολυχρονάκης

01.03.2019 15:11


«Χρειάζονται άμεσα κινήσεις για να ανοίξουν οι Αγορές της Άπω Ανατολής στα ελληνικά φρούτα» επισημαίνει ο Ειδικός Σύμβουλος του Incofruit-Hellas, κος Γεώργιος Πολυχρονάκης

Μπολζάνο: Μία μέρα στους πιο διάσημους μηλεώνες της Ευρώπης

21.01.2019 09:48


Ταξιδέψαμε στους οπωρώνες μήλων του Μπολζάνο της Ιταλίας και σας παρουσιάζουμε όσα είδαμε και όσα μας περιέγραψαν τεχνικά Στελέχη της παραγωγής. Τοπία εντυπωσιακά, οργάνωση άψογη, αλλά και μία οικονομική πραγματικότητα όχι και τόσο ιδανική για όλους, αποτυπώνονται στο οδοιπορικό που ακολουθεί…

Επιχειρηματικά

Οικογένεια Χριστοδούλου: Νέα συσκευασία….ποιότητα ολοφάνερη
/
11.02.2019 11:32


Η Οικογένεια Χριστοδούλου, το brand που έχει συνδέσει το όνομα και την ιστορία του με χυμούς υψηλής διατροφικής αξίας από επιλεγμένα ελληνικά φρούτα, ανανέωσε τη συσκευασία του στους χυμούς ψυγείου.
Η νέα επικοινωνία με κεντρικό μήνυμα «νέα συσκευασία…. ποιότητα ολοφάνερη», αναδεικνύει την ποιότητα των χυμών ψυγείου Οικογένεια Χριστοδούλου, που κυκλοφορούν σε 9 μοναδικές γεύσεις πάντοτε χωρίς προσθήκη ζάχαρης. Το καπάκι συνεχίζει να φέρει τη λέξη «χυμός» γραμμένη σε σύστημα Braille, καθώς η Οικογένεια Χριστοδούλου παραμένει ευαισθητοποιημένη προς τα άτομα με προβλήματα όρασης και σταθερά προσανατολισμένη στις αρχές της ΕΚΕ.
Το νέο εικαστικό συνδυάζει με δημιουργικό τρόπο τα φρούτα από επιλεγμένες περιοχές της Ελλάδας και τη φροντίδα της Οικογένειας Χριστοδούλου, που εδώ και δύο γενιές συνεχίζει να προσφέρει τους διατροφικούς θησαυρούς της ελληνικής γης. Κυρίαρχο στοιχείο της νέας συσκευασίας είναι η μείωση του μεγέθους της ετικέτας που φέρνει στο προσκήνιο το φυσικό χρώμα του χυμού. Το εικαστικό είναι λιτό με artisanal στοιχεία ενώ πρωταγωνιστικό ρόλο παίζουν τα προσεκτικά επιλεγμένα φρούτα που κλείνει μέσα του κάθε μπουκάλι. Περισσότερες πληροφορίες: www.christodouloufamily.gr

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

Η πρωτοβουλία για τη "Μάρκα του Καταναλωτή" και στην Ελλάδα
Επιχειρηματικά / 29.03.2019 11:40
Τρία νέα προγράμματα προώθησης από τη Novacert
Επιχειρηματικά / 21.03.2019 10:20
Τι θα βρείτε στη Fruit Attraction 2019
Επιχειρηματικά / 21.03.2019 10:16
Ιούνιος 2018
Αρχική
Περιοδικό
Οδηγοί
Τιμές
Νομοθεσία
Στατιστικά
Η εταιρεία
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Copyright
Επικοινωνία
Κατασκευή Ιστοσελίδων Web Future