Δευτέρα, 22 Απριλίου 2019
Αθήνα
+10...+16° C

Επιχειρηματικά

Wise Greece-Πρωθούν προϊόντα μικρών παραγωγών στην αγορά και προσφέρουν τρόφιμα
/
10.09.2018 15:04


Βοηθούν μικρούς παραγωγούς να πουλήσουν τα προϊόντα τους και ανθρώπους που έχουν ανάγκη από τρόφιμα, μέσα από τη δημιουργία ενός καινοτόμου δικτύου. Η "wise Greece" είναι μια νεοφυής επιχείρηση (start up) που βρήκε τον τρόπο να παρέχει σταθερή χρηματοδότηση σε ιδρύματα που το έχουν ανάγκη και συγχρόνως να ενισχύει το εισόδημα μικρών των παραγωγών.
Όπως εξήγησε η ιδρύτρια του "Wise Greece" Μελίνα Ταπραντζή, "συνεργαζόμαστε με 100 μικρούς παράγωγους από όλη την Ελλάδα που παράγουν προϊόντα διατροφής και τα διοχετεύουμε σε αγορές του εσωτερικού και του εξωτερικού. Το κέρδος μας μετατρέπεται σε τρόφιμα για ορφανοτροφεία, κοινωνικά παντοπωλεία συσσίτια κτλ".
"Είμαστε μια μικρή και ευέλικτη ομάδα με χαμηλά κοστολόγια", εξηγεί η κ.Ταπραντζή. Νέοι άνθρωποι, που εδώ και τέσσερα χρόνια συνδέουν την επιχειρηματικότητα με την κοινωνική προσφορά. "Στην αρχή συναντήσαμε δυσπιστία από όλες τις μεριές, καθώς και η ίδια η έννοια της κοινωνικής οικονομίας είναι άγνωστη στην Ελλάδα", αναφέρει. Σταδιακά όμως, άρχισαν να κερδίζουν την εμπιστοσύνη του κόσμου, όπως εξηγεί η κ.Ταπραντζή, ενώ αποτελεί κίνητρο για τον καταναλωτή η σήμανση που δείχνει τα συγκεκριμένα προϊόντα βοηθούν ανθρώπους που έχουν ανάγκη.
"Ο κόσμος ευαισθητοποιείται και προσφέρει αγοράζοντας ελληνικά προϊόντα", προσθέτει η κ.Ταπραντζή, ενώ την ίδια ώρα εξασφαλίζεται μόνιμη ροή χρηματοδότησης για τα ιδρύματα και τα άτομα που το χρειάζονται.
Η ιδρύτρια του "Wise Greece" μίλησε για το θέμα, στην εκδήλωση Tech Olympus Summit που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 83ης ΔΕΘ και διοργάνωσε ο φορέας καινοτομίας found.ation σε συνεργασία με την πρεσβεία των ΗΠΑ.

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

/
29.03.2019 11:40

Οι καταναλωτές δημιουργούν τη δική τους μάρκα προϊόντων. Προϊόντα ποιοτικά, υγιεινά και υπεύθυνα στηρίζοντας τους Έλληνες Παραγωγούς. Ναι, ακούγεται περίεργο, ίσως και ουτοπικό, όμως είναι μία πραγματικότητα. Ο έλεγχος της αγοράς και της εμποριοποίησης των προϊόντων, μετά τη Γαλλία, αλλάζει και στην Ελλάδα.

/
21.03.2019 10:20

Αμερική, Ασία και Μέση Ανατολή αποτελούν τους επόμενους στόχους για την προώθηση των εξαγωγών Ρυζιού και Κονσερβοποιημένου Ροδάκινου.

/
21.03.2019 10:16

Η Fruit Attraction 2019, το εμπορικό γεγονός για την Βιομηχανία Φρούτων και Λαχανικών, θα λάβει χώρα από τις 22 ως τις 24 Οκτώβρη στη Μαδρίτη. 1,800 εκθέτες και 90,000 συμμετέχοντες από 130 χώρες θα έχουν την ευκαιρία να συνεργαστούν σ’ αυτό το εμπορικό σημείο συνάντησης. Εμπορία, καινοτομία , ποιότητα και γνώση είναι τα κλειδιά της διοργάνωσης για το 2019.

«Χρειάζονται άμεσα κινήσεις για να ανοίξουν οι Αγορές της Άπω Ανατολής στα ελληνικά φρούτα» επισημαίνει ο Ειδικός Σύμβουλος του Incofruit-Hellas, κος Γεώργιος Πολυχρονάκης

01.03.2019 15:11


«Χρειάζονται άμεσα κινήσεις για να ανοίξουν οι Αγορές της Άπω Ανατολής στα ελληνικά φρούτα» επισημαίνει ο Ειδικός Σύμβουλος του Incofruit-Hellas, κος Γεώργιος Πολυχρονάκης

Μπολζάνο: Μία μέρα στους πιο διάσημους μηλεώνες της Ευρώπης

21.01.2019 09:48


Ταξιδέψαμε στους οπωρώνες μήλων του Μπολζάνο της Ιταλίας και σας παρουσιάζουμε όσα είδαμε και όσα μας περιέγραψαν τεχνικά Στελέχη της παραγωγής. Τοπία εντυπωσιακά, οργάνωση άψογη, αλλά και μία οικονομική πραγματικότητα όχι και τόσο ιδανική για όλους, αποτυπώνονται στο οδοιπορικό που ακολουθεί…

Επιχειρηματικά

Wise Greece-Πρωθούν προϊόντα μικρών παραγωγών στην αγορά και προσφέρουν τρόφιμα
/
10.09.2018 15:04


Βοηθούν μικρούς παραγωγούς να πουλήσουν τα προϊόντα τους και ανθρώπους που έχουν ανάγκη από τρόφιμα, μέσα από τη δημιουργία ενός καινοτόμου δικτύου. Η "wise Greece" είναι μια νεοφυής επιχείρηση (start up) που βρήκε τον τρόπο να παρέχει σταθερή χρηματοδότηση σε ιδρύματα που το έχουν ανάγκη και συγχρόνως να ενισχύει το εισόδημα μικρών των παραγωγών.
Όπως εξήγησε η ιδρύτρια του "Wise Greece" Μελίνα Ταπραντζή, "συνεργαζόμαστε με 100 μικρούς παράγωγους από όλη την Ελλάδα που παράγουν προϊόντα διατροφής και τα διοχετεύουμε σε αγορές του εσωτερικού και του εξωτερικού. Το κέρδος μας μετατρέπεται σε τρόφιμα για ορφανοτροφεία, κοινωνικά παντοπωλεία συσσίτια κτλ".
"Είμαστε μια μικρή και ευέλικτη ομάδα με χαμηλά κοστολόγια", εξηγεί η κ.Ταπραντζή. Νέοι άνθρωποι, που εδώ και τέσσερα χρόνια συνδέουν την επιχειρηματικότητα με την κοινωνική προσφορά. "Στην αρχή συναντήσαμε δυσπιστία από όλες τις μεριές, καθώς και η ίδια η έννοια της κοινωνικής οικονομίας είναι άγνωστη στην Ελλάδα", αναφέρει. Σταδιακά όμως, άρχισαν να κερδίζουν την εμπιστοσύνη του κόσμου, όπως εξηγεί η κ.Ταπραντζή, ενώ αποτελεί κίνητρο για τον καταναλωτή η σήμανση που δείχνει τα συγκεκριμένα προϊόντα βοηθούν ανθρώπους που έχουν ανάγκη.
"Ο κόσμος ευαισθητοποιείται και προσφέρει αγοράζοντας ελληνικά προϊόντα", προσθέτει η κ.Ταπραντζή, ενώ την ίδια ώρα εξασφαλίζεται μόνιμη ροή χρηματοδότησης για τα ιδρύματα και τα άτομα που το χρειάζονται.
Η ιδρύτρια του "Wise Greece" μίλησε για το θέμα, στην εκδήλωση Tech Olympus Summit που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 83ης ΔΕΘ και διοργάνωσε ο φορέας καινοτομίας found.ation σε συνεργασία με την πρεσβεία των ΗΠΑ.

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

Η πρωτοβουλία για τη "Μάρκα του Καταναλωτή" και στην Ελλάδα
Επιχειρηματικά / 29.03.2019 11:40
Τρία νέα προγράμματα προώθησης από τη Novacert
Επιχειρηματικά / 21.03.2019 10:20
Τι θα βρείτε στη Fruit Attraction 2019
Επιχειρηματικά / 21.03.2019 10:16
Ιούνιος 2018
Αρχική
Περιοδικό
Οδηγοί
Τιμές
Νομοθεσία
Στατιστικά
Η εταιρεία
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Copyright
Επικοινωνία
Κατασκευή Ιστοσελίδων Web Future