Κυριακή, 20 Ιανουαριού 2019
Αθήνα
+10...+16° C

Επιχειρηματικά

Wise Greece-Πρωθούν προϊόντα μικρών παραγωγών στην αγορά και προσφέρουν τρόφιμα
/
10.09.2018 15:04


Βοηθούν μικρούς παραγωγούς να πουλήσουν τα προϊόντα τους και ανθρώπους που έχουν ανάγκη από τρόφιμα, μέσα από τη δημιουργία ενός καινοτόμου δικτύου. Η "wise Greece" είναι μια νεοφυής επιχείρηση (start up) που βρήκε τον τρόπο να παρέχει σταθερή χρηματοδότηση σε ιδρύματα που το έχουν ανάγκη και συγχρόνως να ενισχύει το εισόδημα μικρών των παραγωγών.
Όπως εξήγησε η ιδρύτρια του "Wise Greece" Μελίνα Ταπραντζή, "συνεργαζόμαστε με 100 μικρούς παράγωγους από όλη την Ελλάδα που παράγουν προϊόντα διατροφής και τα διοχετεύουμε σε αγορές του εσωτερικού και του εξωτερικού. Το κέρδος μας μετατρέπεται σε τρόφιμα για ορφανοτροφεία, κοινωνικά παντοπωλεία συσσίτια κτλ".
"Είμαστε μια μικρή και ευέλικτη ομάδα με χαμηλά κοστολόγια", εξηγεί η κ.Ταπραντζή. Νέοι άνθρωποι, που εδώ και τέσσερα χρόνια συνδέουν την επιχειρηματικότητα με την κοινωνική προσφορά. "Στην αρχή συναντήσαμε δυσπιστία από όλες τις μεριές, καθώς και η ίδια η έννοια της κοινωνικής οικονομίας είναι άγνωστη στην Ελλάδα", αναφέρει. Σταδιακά όμως, άρχισαν να κερδίζουν την εμπιστοσύνη του κόσμου, όπως εξηγεί η κ.Ταπραντζή, ενώ αποτελεί κίνητρο για τον καταναλωτή η σήμανση που δείχνει τα συγκεκριμένα προϊόντα βοηθούν ανθρώπους που έχουν ανάγκη.
"Ο κόσμος ευαισθητοποιείται και προσφέρει αγοράζοντας ελληνικά προϊόντα", προσθέτει η κ.Ταπραντζή, ενώ την ίδια ώρα εξασφαλίζεται μόνιμη ροή χρηματοδότησης για τα ιδρύματα και τα άτομα που το χρειάζονται.
Η ιδρύτρια του "Wise Greece" μίλησε για το θέμα, στην εκδήλωση Tech Olympus Summit που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 83ης ΔΕΘ και διοργάνωσε ο φορέας καινοτομίας found.ation σε συνεργασία με την πρεσβεία των ΗΠΑ.

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

/
15.01.2019 11:16

Η Εταιρεία Καραντινός Α.Ε. θα βρίσκεται στο HALL2, C19-D25.

/
07.01.2019 09:37

Ημερομηνία, ώρα και τόπος αποσφράγισης των προσφορών: Δευτέρα (28 Ιανουαρίου 2019) ώρα 12:30 στα γραφεία του Αναθέτοντος (Κορίνθου 201, 25100, Αίγιο).

/
18.12.2018 12:46

Αυτόν το Δεκέμβριο η Chiquita θα προσφέρει λάμψη και fun διάθεση σε όλους τους καταναλωτές με μια ειδική έκδοση του πασίγνωστου μπλε αυτοκόλλητου. Καθώς πλησιάζουν οι γιορτές, η Chiquita, ανακοινώνει τη συνεργασία της με τον διεθνούς φήμης pop καλλιτέχνη Romero Britto, σε μια σειρά αποκλειστικών αυτοκόλλητων, τα οποία θα κοσμούν όλες τις μπανάνες Chiquita για όλο το μήνα.

FRESKON GREECE: Επιτυχημένη η ελληνική συμμετοχή στη δέκατη Fruit Attraction

04.12.2018 12:01


Εμφανώς πιο δυναμική από πέρυσι ήταν η δεύτερη συνεχόμενη ελληνική παρουσία στην Έκθεση Fruit Attraction στη Μαδρίτη, μέσω του σχήματος Freskon Greece, με τον αριθμό των εταιρειών να είναι αυξημένος και να φέρνουν πίσω μαζί τους νέες επιχειρηματικές συμφωνίες.

Φράουλα: Ξεκίνησε η συγκομιδή!

04.12.2018 12:08


Η νέα καλλιεργητική περίοδος στις φράουλες έχει αρχίσει να μας δίνει τους πρώτους καρπούς εδώ και ένα μήνα περίπου, ενώ κοντά στις γιορτές των Χριστουγέννων θα αρχίσει η συγκομιδή και από τη βασική ποικιλία, την camarosa.

Επιχειρηματικά

Wise Greece-Πρωθούν προϊόντα μικρών παραγωγών στην αγορά και προσφέρουν τρόφιμα
/
10.09.2018 15:04


Βοηθούν μικρούς παραγωγούς να πουλήσουν τα προϊόντα τους και ανθρώπους που έχουν ανάγκη από τρόφιμα, μέσα από τη δημιουργία ενός καινοτόμου δικτύου. Η "wise Greece" είναι μια νεοφυής επιχείρηση (start up) που βρήκε τον τρόπο να παρέχει σταθερή χρηματοδότηση σε ιδρύματα που το έχουν ανάγκη και συγχρόνως να ενισχύει το εισόδημα μικρών των παραγωγών.
Όπως εξήγησε η ιδρύτρια του "Wise Greece" Μελίνα Ταπραντζή, "συνεργαζόμαστε με 100 μικρούς παράγωγους από όλη την Ελλάδα που παράγουν προϊόντα διατροφής και τα διοχετεύουμε σε αγορές του εσωτερικού και του εξωτερικού. Το κέρδος μας μετατρέπεται σε τρόφιμα για ορφανοτροφεία, κοινωνικά παντοπωλεία συσσίτια κτλ".
"Είμαστε μια μικρή και ευέλικτη ομάδα με χαμηλά κοστολόγια", εξηγεί η κ.Ταπραντζή. Νέοι άνθρωποι, που εδώ και τέσσερα χρόνια συνδέουν την επιχειρηματικότητα με την κοινωνική προσφορά. "Στην αρχή συναντήσαμε δυσπιστία από όλες τις μεριές, καθώς και η ίδια η έννοια της κοινωνικής οικονομίας είναι άγνωστη στην Ελλάδα", αναφέρει. Σταδιακά όμως, άρχισαν να κερδίζουν την εμπιστοσύνη του κόσμου, όπως εξηγεί η κ.Ταπραντζή, ενώ αποτελεί κίνητρο για τον καταναλωτή η σήμανση που δείχνει τα συγκεκριμένα προϊόντα βοηθούν ανθρώπους που έχουν ανάγκη.
"Ο κόσμος ευαισθητοποιείται και προσφέρει αγοράζοντας ελληνικά προϊόντα", προσθέτει η κ.Ταπραντζή, ενώ την ίδια ώρα εξασφαλίζεται μόνιμη ροή χρηματοδότησης για τα ιδρύματα και τα άτομα που το χρειάζονται.
Η ιδρύτρια του "Wise Greece" μίλησε για το θέμα, στην εκδήλωση Tech Olympus Summit που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 83ης ΔΕΘ και διοργάνωσε ο φορέας καινοτομίας found.ation σε συνεργασία με την πρεσβεία των ΗΠΑ.

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

Η Καραντινός Α.Ε. στη Food Expo 2019
Επιχειρηματικά / 15.01.2019 11:16
Παναιγιάλειος: Διαγωνισμό προώθησης της σταφίδας σε Κίνα, Ινδία, Ιαπωνία και Ταϊβάν
Επιχειρηματικά / 07.01.2019 09:37
Η Chiquita παρουσιάζει μια νέα, ειδική έκδοση του μπλε αυτοκόλλητου, από τον διεθνούς φήμης pop καλλιτέχνη Romero Britto
Επιχειρηματικά / 18.12.2018 12:46
Ιούνιος 2018
Αρχική
Περιοδικό
Οδηγοί
Τιμές
Νομοθεσία
Στατιστικά
Η εταιρεία
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Copyright
Επικοινωνία
Κατασκευή Ιστοσελίδων Web Future