Δευτέρα, 20 Σεπτεμβρίου 2021
Αθήνα
+10...+16° C

Επιχειρηματικά

Η πρωτοβουλία για τη "Μάρκα του Καταναλωτή" και στην Ελλάδα
/
29.03.2019 11:40


Ο Χαράλαμπος Κώτσου, δημιουργεί στην Ελλάδα τη Μάρκα του Καταναλωτή - «Ποιος είναι το Αφεντικό;». Με γνώμονα το Γαλλικό μοντέλο La Marque du Consommateur “C’est qui le patron?”, ξεκινάει στην Ελλάδα η εφαρμογή ενός σχεδίου που θα φέρει μεγάλες αλλαγές στην εμποριοποίηση των καταναλωτικών προϊόντων αλλά και μεγάλες αλλαγές στη βιωσιμότητα των παραγωγών.
Στη Γαλλία Η Μάρκα του Καταναλωτή «C’est qui le patron?» είναι η μεγαλύτερη επιτυχία των τελευταίων 30 χρόνων στο τομέα των τροφίμων. Αξίζει να σημειωθεί ότι περισσότερα από ένα εκκατομύρια λίτρα γάλα της "μάρκας του καταναλωτή" πωλούνται κάθε εβδομάδα. Σε 2 χρόνια έχουν πουληθεί περισσότερα από 120 εκκατομύρια προϊόντα σε περισσότερα από 3,2 εκκατομύρια νοικοκυριά. Οι αγοραστές της μάρκας αγγίζουν το 12% του συνόλου του πλυθησμού. Το Βέλγιο, η
Ισπανία, η Ιταλία, η Γερμανία, το Μαρόκο, οι ΗΠΑ και άλλες χώρες ξεκινούν να δουλέυουν πάνω σε αυτή τη πρωτοβουλία.
Τι είναι όμως η "Μάρκα του Καταναλωτή";
Είναι, επί της ουσίας, ένας δεσμός εμπιστοσύνης μεταξύ των παραγωγών και των καταναλωτών. Μία πρωτοβουλία για τη δημιουργία προϊόντων με τη συνεργασία καταναλωτών και παραγωγών. Σκοπός του εγχειρήματος αυτού είναι οι καταναλωτές να αποφασίζουν για τις προδιαγραφές, τη ποιότητα και τη τιμή των προϊόντων, έχοντας πλήρη γνώση για το που πηγαίνουν τα χρήματά τους, στηρίζοντας τους Έλληνες παραγωγούς. Ένα μοντέλο που στηρίζεται στη πλήρη διαφάνεια, ισότητα, αλληλεγγύη και την υγεία.

Πως όμως θα λειτουργεί το όλο εγχείρημα;

Είναι απλό. Στην διαδικτυακή πλατφόρμα www.imarkatoukatanaloti.gr θα αναρτώνται ερωτηματολόγια με τις προδιαγραφές του κάθε προϊόντος. Οι καταναλωτές επιλέγουν τα χαρακτηριστικά που επιθυμούν βλέποντας ζωντανά πως η κάθε επιλογή τους επηρεάζει τη τελική τιμή λιανικής. Τα προϊόντα θα παράγονται, ακολουθώντας υπεύθυνα τις προδιαγραφές που θα έχουν αποφασίσει οι καταναλωτές, από τους εταίρους που θα δεσμεύονται πλάι μας, μοιραζόμενοι τις ίδιες αξίες. Όχι διαφήμιση, όχι πωλητές, αλλά ενεργοί καταναλωτές. Αυτό επιτρέπει μια σημαντική
εξοικονόμηση στη τελική τιμή πώλησης από την οποία επωφελείται ο παραγωγός. Ο καταναλωτής αγοράζοντας τα προϊόντα του στηρίζει τον παραγωγό τους, ο οποίος θα αμείβεται καλύτερα.
Είναι κατανοητό ότι η "Μάρκα του Καταναλωτή" έχει πολύ δυνατό κοινωνικό πρόσημο, μιας και θα εξασφαλίσει πολύ καλύτερες οικονομικές απολαβές για τους παραγωγούς, νέες θέσεις εργασίας και ευκαιρίες για τους νέους στη χώρα και ηθική ικανοποίηση στους Έλληνες καταναλωτές που θα ηγούνται σαν αφεντικά αυτής της πρωτοβουλίας.
Οι καταναλωτές είναι οι βασικοί επενδυτές των καταναλωτικών προϊόντων, εκείνοι που αποφασίζουν για το τι θέλουν να έχουν στο τραπέζι τους αλλά και εκείνοι που θα πρέπει να φροντίσουν αυτούς που με κόπους και ρίσκα φροντίζουν ώστε τα προϊόντα αυτά να φτάνουν σε κάθε σπίτι. Οι Έλληνες καταναλωτές με τη δική τους Μάρκα προϊόντων όχι μόνο στηρίζουν άμεσα τους Έλληνες Παραγωγούς, αλλά συμμετέχουν ενεργά όσον αφορά και στην ποιότητα των προϊόντων.
Η Μάρκα του Καταναλωτή «Ποιος είναι το Αφεντικό;» είναι η συμβολή μας σε έναν πιο δίκαιο και βιώσιμο κόσμο. Οι καταναλωτές δίνοντας τη δυνατότητα στους παραγωγούς να έχουν μια αξιοπρεπή ζωή, εξασφαλίζουν ποιοτικά και υπεύθυνα προϊόντα (υγιεινά, που συμβάλουν στη διατήρηση και προστασία του περιβάλλοντος).

Στις παρακάτω διευθύνσεις μπορείτε να δείτε υλικό και περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία

www.imarkatoukatanaloti.gr
facebook.com/PoiosEinaiToAfentiko/
instagram.com/imarkatoukatanaloti/
info@imarkatoukatanaloti.gr

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

/
30.08.2021 12:04

«Πρόκειται για μια πολλά υποσχόμενη συνεργασία που θα οδηγήσει άμεσα σε περαιτέρω επενδύσεις στην Τουρκία, σε επιλεγμένα εμπορικά και βιομηχανικά κέντρα της χώρας» δήλωσε ο Ο κ. Θύμης Ευθυμιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Veltia Labs for Life® κατά την υπογραφή της συμφωνίας.

/
29.06.2021 16:15

Η Ελβετική εταιρεία Andermatt Biocontrol γίνεται Βασικός Μέτοχος (60% μετοχών) στον Ελληνικό διανομέα της, την Anthesis Φυτοπροστασία και Θρέψη Ι.Κ.Ε.

/
02.04.2021 15:20

Με αντιπροσωπευτική παρουσίαση της παγκόσμιας τεχνολογίας από όλο το φάσμα της αγροτικής επιχειρηματικότητας, η 29η Agrotica θα αποτυπώσει όλες τις εξελίξεις της γεωργικής παραγωγής.

Το περιβάλλον στην χώρα του «Ζαμαν φου»!

28.05.2021 16:03


Ας κάνουμε μια στάση σήμερα και ας αφήσουμε για λίγο στην άκρη παραγωγές, συσκευασίες, αγορές, κέρδη και ζημιές και ας ασχοληθούμε λίγο με το περιβάλλον, μιας και αυτό είναι που μας δίνει ό,τι χρειαζόμαστε για να ζήσουμε. Για ελάτε, λοιπόν, να κάνουμε μια βόλτα μαζί για να δούμε σε τι κατάσταση είναι.

Στο καλοκαίρι του κορονοϊού!

10.07.2020 14:16


«Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα το ίδιο μένουν», λέει εκείνο το παλιό τραγουδάκι, αλλά όπως φαίνεται, ο στιχουργός του, δεν φανταζόταν ότι θα έρθει εκείνη η μέρα που θα αλλάξουν όλα στην κοινωνική και οικονομική ζωή των ανθρώπων, και έτσι οι στίχοι αυτοί δεν είναι αντιπροσωπευτικοί σήμερα.

Επιχειρηματικά

Η πρωτοβουλία για τη "Μάρκα του Καταναλωτή" και στην Ελλάδα
/
29.03.2019 11:40


Ο Χαράλαμπος Κώτσου, δημιουργεί στην Ελλάδα τη Μάρκα του Καταναλωτή - «Ποιος είναι το Αφεντικό;». Με γνώμονα το Γαλλικό μοντέλο La Marque du Consommateur “C’est qui le patron?”, ξεκινάει στην Ελλάδα η εφαρμογή ενός σχεδίου που θα φέρει μεγάλες αλλαγές στην εμποριοποίηση των καταναλωτικών προϊόντων αλλά και μεγάλες αλλαγές στη βιωσιμότητα των παραγωγών.
Στη Γαλλία Η Μάρκα του Καταναλωτή «C’est qui le patron?» είναι η μεγαλύτερη επιτυχία των τελευταίων 30 χρόνων στο τομέα των τροφίμων. Αξίζει να σημειωθεί ότι περισσότερα από ένα εκκατομύρια λίτρα γάλα της "μάρκας του καταναλωτή" πωλούνται κάθε εβδομάδα. Σε 2 χρόνια έχουν πουληθεί περισσότερα από 120 εκκατομύρια προϊόντα σε περισσότερα από 3,2 εκκατομύρια νοικοκυριά. Οι αγοραστές της μάρκας αγγίζουν το 12% του συνόλου του πλυθησμού. Το Βέλγιο, η
Ισπανία, η Ιταλία, η Γερμανία, το Μαρόκο, οι ΗΠΑ και άλλες χώρες ξεκινούν να δουλέυουν πάνω σε αυτή τη πρωτοβουλία.
Τι είναι όμως η "Μάρκα του Καταναλωτή";
Είναι, επί της ουσίας, ένας δεσμός εμπιστοσύνης μεταξύ των παραγωγών και των καταναλωτών. Μία πρωτοβουλία για τη δημιουργία προϊόντων με τη συνεργασία καταναλωτών και παραγωγών. Σκοπός του εγχειρήματος αυτού είναι οι καταναλωτές να αποφασίζουν για τις προδιαγραφές, τη ποιότητα και τη τιμή των προϊόντων, έχοντας πλήρη γνώση για το που πηγαίνουν τα χρήματά τους, στηρίζοντας τους Έλληνες παραγωγούς. Ένα μοντέλο που στηρίζεται στη πλήρη διαφάνεια, ισότητα, αλληλεγγύη και την υγεία.

Πως όμως θα λειτουργεί το όλο εγχείρημα;

Είναι απλό. Στην διαδικτυακή πλατφόρμα www.imarkatoukatanaloti.gr θα αναρτώνται ερωτηματολόγια με τις προδιαγραφές του κάθε προϊόντος. Οι καταναλωτές επιλέγουν τα χαρακτηριστικά που επιθυμούν βλέποντας ζωντανά πως η κάθε επιλογή τους επηρεάζει τη τελική τιμή λιανικής. Τα προϊόντα θα παράγονται, ακολουθώντας υπεύθυνα τις προδιαγραφές που θα έχουν αποφασίσει οι καταναλωτές, από τους εταίρους που θα δεσμεύονται πλάι μας, μοιραζόμενοι τις ίδιες αξίες. Όχι διαφήμιση, όχι πωλητές, αλλά ενεργοί καταναλωτές. Αυτό επιτρέπει μια σημαντική
εξοικονόμηση στη τελική τιμή πώλησης από την οποία επωφελείται ο παραγωγός. Ο καταναλωτής αγοράζοντας τα προϊόντα του στηρίζει τον παραγωγό τους, ο οποίος θα αμείβεται καλύτερα.
Είναι κατανοητό ότι η "Μάρκα του Καταναλωτή" έχει πολύ δυνατό κοινωνικό πρόσημο, μιας και θα εξασφαλίσει πολύ καλύτερες οικονομικές απολαβές για τους παραγωγούς, νέες θέσεις εργασίας και ευκαιρίες για τους νέους στη χώρα και ηθική ικανοποίηση στους Έλληνες καταναλωτές που θα ηγούνται σαν αφεντικά αυτής της πρωτοβουλίας.
Οι καταναλωτές είναι οι βασικοί επενδυτές των καταναλωτικών προϊόντων, εκείνοι που αποφασίζουν για το τι θέλουν να έχουν στο τραπέζι τους αλλά και εκείνοι που θα πρέπει να φροντίσουν αυτούς που με κόπους και ρίσκα φροντίζουν ώστε τα προϊόντα αυτά να φτάνουν σε κάθε σπίτι. Οι Έλληνες καταναλωτές με τη δική τους Μάρκα προϊόντων όχι μόνο στηρίζουν άμεσα τους Έλληνες Παραγωγούς, αλλά συμμετέχουν ενεργά όσον αφορά και στην ποιότητα των προϊόντων.
Η Μάρκα του Καταναλωτή «Ποιος είναι το Αφεντικό;» είναι η συμβολή μας σε έναν πιο δίκαιο και βιώσιμο κόσμο. Οι καταναλωτές δίνοντας τη δυνατότητα στους παραγωγούς να έχουν μια αξιοπρεπή ζωή, εξασφαλίζουν ποιοτικά και υπεύθυνα προϊόντα (υγιεινά, που συμβάλουν στη διατήρηση και προστασία του περιβάλλοντος).

Στις παρακάτω διευθύνσεις μπορείτε να δείτε υλικό και περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία

www.imarkatoukatanaloti.gr
facebook.com/PoiosEinaiToAfentiko/
instagram.com/imarkatoukatanaloti/
info@imarkatoukatanaloti.gr

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

Το Εργαστήριο STA γίνεται μέλος της οικογένειας Veltia
Επιχειρηματικά / 30.08.2021 12:04
Η Ελβετική εταιρεία Andermatt Biocontrol γίνεται Βασικός Μέτοχος (60% μετοχών) στον Ελληνικό διανομέα της, την Anthesis Φυτοπροστασία και Θρέψη Ι.Κ.Ε.
Επιχειρηματικά / 29.06.2021 16:15
Από 27 έως 30 Ιανουαρίου 2022 η 29η AGROTICA
Επιχειρηματικά / 02.04.2021 15:20
Ιούνιος 2018
Αρχική
Περιοδικό
Οδηγοί
Τιμές
Νομοθεσία
Στατιστικά
Η εταιρεία
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Copyright
Επικοινωνία
Κατασκευή Ιστοσελίδων Web Future