Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2019
Αθήνα
+10...+16° C

Επιχειρηματικά

Η πρωτοβουλία για τη "Μάρκα του Καταναλωτή" και στην Ελλάδα
/
29.03.2019 11:40


Ο Χαράλαμπος Κώτσου, δημιουργεί στην Ελλάδα τη Μάρκα του Καταναλωτή - «Ποιος είναι το Αφεντικό;». Με γνώμονα το Γαλλικό μοντέλο La Marque du Consommateur “C’est qui le patron?”, ξεκινάει στην Ελλάδα η εφαρμογή ενός σχεδίου που θα φέρει μεγάλες αλλαγές στην εμποριοποίηση των καταναλωτικών προϊόντων αλλά και μεγάλες αλλαγές στη βιωσιμότητα των παραγωγών.
Στη Γαλλία Η Μάρκα του Καταναλωτή «C’est qui le patron?» είναι η μεγαλύτερη επιτυχία των τελευταίων 30 χρόνων στο τομέα των τροφίμων. Αξίζει να σημειωθεί ότι περισσότερα από ένα εκκατομύρια λίτρα γάλα της "μάρκας του καταναλωτή" πωλούνται κάθε εβδομάδα. Σε 2 χρόνια έχουν πουληθεί περισσότερα από 120 εκκατομύρια προϊόντα σε περισσότερα από 3,2 εκκατομύρια νοικοκυριά. Οι αγοραστές της μάρκας αγγίζουν το 12% του συνόλου του πλυθησμού. Το Βέλγιο, η
Ισπανία, η Ιταλία, η Γερμανία, το Μαρόκο, οι ΗΠΑ και άλλες χώρες ξεκινούν να δουλέυουν πάνω σε αυτή τη πρωτοβουλία.
Τι είναι όμως η "Μάρκα του Καταναλωτή";
Είναι, επί της ουσίας, ένας δεσμός εμπιστοσύνης μεταξύ των παραγωγών και των καταναλωτών. Μία πρωτοβουλία για τη δημιουργία προϊόντων με τη συνεργασία καταναλωτών και παραγωγών. Σκοπός του εγχειρήματος αυτού είναι οι καταναλωτές να αποφασίζουν για τις προδιαγραφές, τη ποιότητα και τη τιμή των προϊόντων, έχοντας πλήρη γνώση για το που πηγαίνουν τα χρήματά τους, στηρίζοντας τους Έλληνες παραγωγούς. Ένα μοντέλο που στηρίζεται στη πλήρη διαφάνεια, ισότητα, αλληλεγγύη και την υγεία.

Πως όμως θα λειτουργεί το όλο εγχείρημα;

Είναι απλό. Στην διαδικτυακή πλατφόρμα www.imarkatoukatanaloti.gr θα αναρτώνται ερωτηματολόγια με τις προδιαγραφές του κάθε προϊόντος. Οι καταναλωτές επιλέγουν τα χαρακτηριστικά που επιθυμούν βλέποντας ζωντανά πως η κάθε επιλογή τους επηρεάζει τη τελική τιμή λιανικής. Τα προϊόντα θα παράγονται, ακολουθώντας υπεύθυνα τις προδιαγραφές που θα έχουν αποφασίσει οι καταναλωτές, από τους εταίρους που θα δεσμεύονται πλάι μας, μοιραζόμενοι τις ίδιες αξίες. Όχι διαφήμιση, όχι πωλητές, αλλά ενεργοί καταναλωτές. Αυτό επιτρέπει μια σημαντική
εξοικονόμηση στη τελική τιμή πώλησης από την οποία επωφελείται ο παραγωγός. Ο καταναλωτής αγοράζοντας τα προϊόντα του στηρίζει τον παραγωγό τους, ο οποίος θα αμείβεται καλύτερα.
Είναι κατανοητό ότι η "Μάρκα του Καταναλωτή" έχει πολύ δυνατό κοινωνικό πρόσημο, μιας και θα εξασφαλίσει πολύ καλύτερες οικονομικές απολαβές για τους παραγωγούς, νέες θέσεις εργασίας και ευκαιρίες για τους νέους στη χώρα και ηθική ικανοποίηση στους Έλληνες καταναλωτές που θα ηγούνται σαν αφεντικά αυτής της πρωτοβουλίας.
Οι καταναλωτές είναι οι βασικοί επενδυτές των καταναλωτικών προϊόντων, εκείνοι που αποφασίζουν για το τι θέλουν να έχουν στο τραπέζι τους αλλά και εκείνοι που θα πρέπει να φροντίσουν αυτούς που με κόπους και ρίσκα φροντίζουν ώστε τα προϊόντα αυτά να φτάνουν σε κάθε σπίτι. Οι Έλληνες καταναλωτές με τη δική τους Μάρκα προϊόντων όχι μόνο στηρίζουν άμεσα τους Έλληνες Παραγωγούς, αλλά συμμετέχουν ενεργά όσον αφορά και στην ποιότητα των προϊόντων.
Η Μάρκα του Καταναλωτή «Ποιος είναι το Αφεντικό;» είναι η συμβολή μας σε έναν πιο δίκαιο και βιώσιμο κόσμο. Οι καταναλωτές δίνοντας τη δυνατότητα στους παραγωγούς να έχουν μια αξιοπρεπή ζωή, εξασφαλίζουν ποιοτικά και υπεύθυνα προϊόντα (υγιεινά, που συμβάλουν στη διατήρηση και προστασία του περιβάλλοντος).

Στις παρακάτω διευθύνσεις μπορείτε να δείτε υλικό και περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία

www.imarkatoukatanaloti.gr
facebook.com/PoiosEinaiToAfentiko/
instagram.com/imarkatoukatanaloti/
info@imarkatoukatanaloti.gr

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

/
04.07.2019 12:17

Πρόεδρος εκλέχθηκε ο Ιωάννης Β. Κράββαρης. Ο νέος Πρόεδρος, επανέρχεται στη διοίκηση του Συνεταιρισμού, έπειτα από μία θητεία του ως μέλος του Δ.Σ. κατά τη περίοδο 2007 - 2011. Αντιπρόεδρος του Συνεταιρισμού επανεκλέχθηκε η Δέσποινα Ι. Βαρούτα, η οποία συνεχίζει στην ίδια ακριβώς θέση από την προηγούμενη περίοδο.

/
28.06.2019 14:12

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε η νέα τομάτα τύπου «beef» της Seminis, “SVTH 2900”, η οποία θα διακινείται στην ελληνική αγορά με το όνομα «ΧΡΙΣΤΙΝΑ», καθώς και άλλα υβρίδια που βρίσκονται ακόμη στα στάδια δοκιμών και θα ακολουθήσουν στη συνέχεια.

/
03.06.2019 16:48

Ειδικοί από τη Βιομηχανία και επιστήμονες συζήτησαν στρατηγικές για τον μελλοντικό έλεγχο ζιζανίων, ασθενειών και εντόμων στη γεωργία.

Ευφυής Γεωργία: Η γεωργία ενισχύεται… αλλά πόσο;

28.05.2019 13:00


Η σύγχρονη ψηφιακή γεωργική τεχνολογία είναι πλέον πραγματικότητα και σίγουρα δίνει νέες δυνατότητες στην οργάνωση της καλλιεργητικής δραστηριότητας, με οφέλη για όλους τους κρίκους της εφοδιαστικής αλυσίδας, τον καταναλωτή, το περιβάλλον, αλλά και την επιστημονική έρευνα. Ας δούμε παρακάτω πως ορίζεται στη θεωρία η ευφυής γεωργία.

Μπολζάνο: Μία μέρα στους πιο διάσημους μηλεώνες της Ευρώπης

21.01.2019 09:48


Ταξιδέψαμε στους οπωρώνες μήλων του Μπολζάνο της Ιταλίας και σας παρουσιάζουμε όσα είδαμε και όσα μας περιέγραψαν τεχνικά Στελέχη της παραγωγής. Τοπία εντυπωσιακά, οργάνωση άψογη, αλλά και μία οικονομική πραγματικότητα όχι και τόσο ιδανική για όλους, αποτυπώνονται στο οδοιπορικό που ακολουθεί…

Επιχειρηματικά

Η πρωτοβουλία για τη "Μάρκα του Καταναλωτή" και στην Ελλάδα
/
29.03.2019 11:40


Ο Χαράλαμπος Κώτσου, δημιουργεί στην Ελλάδα τη Μάρκα του Καταναλωτή - «Ποιος είναι το Αφεντικό;». Με γνώμονα το Γαλλικό μοντέλο La Marque du Consommateur “C’est qui le patron?”, ξεκινάει στην Ελλάδα η εφαρμογή ενός σχεδίου που θα φέρει μεγάλες αλλαγές στην εμποριοποίηση των καταναλωτικών προϊόντων αλλά και μεγάλες αλλαγές στη βιωσιμότητα των παραγωγών.
Στη Γαλλία Η Μάρκα του Καταναλωτή «C’est qui le patron?» είναι η μεγαλύτερη επιτυχία των τελευταίων 30 χρόνων στο τομέα των τροφίμων. Αξίζει να σημειωθεί ότι περισσότερα από ένα εκκατομύρια λίτρα γάλα της "μάρκας του καταναλωτή" πωλούνται κάθε εβδομάδα. Σε 2 χρόνια έχουν πουληθεί περισσότερα από 120 εκκατομύρια προϊόντα σε περισσότερα από 3,2 εκκατομύρια νοικοκυριά. Οι αγοραστές της μάρκας αγγίζουν το 12% του συνόλου του πλυθησμού. Το Βέλγιο, η
Ισπανία, η Ιταλία, η Γερμανία, το Μαρόκο, οι ΗΠΑ και άλλες χώρες ξεκινούν να δουλέυουν πάνω σε αυτή τη πρωτοβουλία.
Τι είναι όμως η "Μάρκα του Καταναλωτή";
Είναι, επί της ουσίας, ένας δεσμός εμπιστοσύνης μεταξύ των παραγωγών και των καταναλωτών. Μία πρωτοβουλία για τη δημιουργία προϊόντων με τη συνεργασία καταναλωτών και παραγωγών. Σκοπός του εγχειρήματος αυτού είναι οι καταναλωτές να αποφασίζουν για τις προδιαγραφές, τη ποιότητα και τη τιμή των προϊόντων, έχοντας πλήρη γνώση για το που πηγαίνουν τα χρήματά τους, στηρίζοντας τους Έλληνες παραγωγούς. Ένα μοντέλο που στηρίζεται στη πλήρη διαφάνεια, ισότητα, αλληλεγγύη και την υγεία.

Πως όμως θα λειτουργεί το όλο εγχείρημα;

Είναι απλό. Στην διαδικτυακή πλατφόρμα www.imarkatoukatanaloti.gr θα αναρτώνται ερωτηματολόγια με τις προδιαγραφές του κάθε προϊόντος. Οι καταναλωτές επιλέγουν τα χαρακτηριστικά που επιθυμούν βλέποντας ζωντανά πως η κάθε επιλογή τους επηρεάζει τη τελική τιμή λιανικής. Τα προϊόντα θα παράγονται, ακολουθώντας υπεύθυνα τις προδιαγραφές που θα έχουν αποφασίσει οι καταναλωτές, από τους εταίρους που θα δεσμεύονται πλάι μας, μοιραζόμενοι τις ίδιες αξίες. Όχι διαφήμιση, όχι πωλητές, αλλά ενεργοί καταναλωτές. Αυτό επιτρέπει μια σημαντική
εξοικονόμηση στη τελική τιμή πώλησης από την οποία επωφελείται ο παραγωγός. Ο καταναλωτής αγοράζοντας τα προϊόντα του στηρίζει τον παραγωγό τους, ο οποίος θα αμείβεται καλύτερα.
Είναι κατανοητό ότι η "Μάρκα του Καταναλωτή" έχει πολύ δυνατό κοινωνικό πρόσημο, μιας και θα εξασφαλίσει πολύ καλύτερες οικονομικές απολαβές για τους παραγωγούς, νέες θέσεις εργασίας και ευκαιρίες για τους νέους στη χώρα και ηθική ικανοποίηση στους Έλληνες καταναλωτές που θα ηγούνται σαν αφεντικά αυτής της πρωτοβουλίας.
Οι καταναλωτές είναι οι βασικοί επενδυτές των καταναλωτικών προϊόντων, εκείνοι που αποφασίζουν για το τι θέλουν να έχουν στο τραπέζι τους αλλά και εκείνοι που θα πρέπει να φροντίσουν αυτούς που με κόπους και ρίσκα φροντίζουν ώστε τα προϊόντα αυτά να φτάνουν σε κάθε σπίτι. Οι Έλληνες καταναλωτές με τη δική τους Μάρκα προϊόντων όχι μόνο στηρίζουν άμεσα τους Έλληνες Παραγωγούς, αλλά συμμετέχουν ενεργά όσον αφορά και στην ποιότητα των προϊόντων.
Η Μάρκα του Καταναλωτή «Ποιος είναι το Αφεντικό;» είναι η συμβολή μας σε έναν πιο δίκαιο και βιώσιμο κόσμο. Οι καταναλωτές δίνοντας τη δυνατότητα στους παραγωγούς να έχουν μια αξιοπρεπή ζωή, εξασφαλίζουν ποιοτικά και υπεύθυνα προϊόντα (υγιεινά, που συμβάλουν στη διατήρηση και προστασία του περιβάλλοντος).

Στις παρακάτω διευθύνσεις μπορείτε να δείτε υλικό και περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία

www.imarkatoukatanaloti.gr
facebook.com/PoiosEinaiToAfentiko/
instagram.com/imarkatoukatanaloti/
info@imarkatoukatanaloti.gr

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

ΖΑΓΟΡΙΝ: Συνεχίζει δυναμικά με νέα Διοίκηση - Πρόεδρος ο Ιωάννης Β. Κράββαρης
Επιχειρηματικά / 04.07.2019 12:17
BIOS AGROSYSTEMS: Με επιτυχία το πρώτο field day παρουσίασης των νέων υβριδίων τομάτας του οίκου Seminis
Επιχειρηματικά / 28.06.2019 14:12
H Bayer κύριος χορηγός στο Διεθνές Συνέδριο Φυτοπροστασίας IUPAC στο Βέλγιο
Επιχειρηματικά / 03.06.2019 16:48
Ιούνιος 2018
Αρχική
Περιοδικό
Οδηγοί
Τιμές
Νομοθεσία
Στατιστικά
Η εταιρεία
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Copyright
Επικοινωνία
Κατασκευή Ιστοσελίδων Web Future