Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020
Αθήνα
+10...+16° C

Επιχειρηματικά

Η πρωτοβουλία για τη "Μάρκα του Καταναλωτή" και στην Ελλάδα
/
29.03.2019 11:40


Ο Χαράλαμπος Κώτσου, δημιουργεί στην Ελλάδα τη Μάρκα του Καταναλωτή - «Ποιος είναι το Αφεντικό;». Με γνώμονα το Γαλλικό μοντέλο La Marque du Consommateur “C’est qui le patron?”, ξεκινάει στην Ελλάδα η εφαρμογή ενός σχεδίου που θα φέρει μεγάλες αλλαγές στην εμποριοποίηση των καταναλωτικών προϊόντων αλλά και μεγάλες αλλαγές στη βιωσιμότητα των παραγωγών.
Στη Γαλλία Η Μάρκα του Καταναλωτή «C’est qui le patron?» είναι η μεγαλύτερη επιτυχία των τελευταίων 30 χρόνων στο τομέα των τροφίμων. Αξίζει να σημειωθεί ότι περισσότερα από ένα εκκατομύρια λίτρα γάλα της "μάρκας του καταναλωτή" πωλούνται κάθε εβδομάδα. Σε 2 χρόνια έχουν πουληθεί περισσότερα από 120 εκκατομύρια προϊόντα σε περισσότερα από 3,2 εκκατομύρια νοικοκυριά. Οι αγοραστές της μάρκας αγγίζουν το 12% του συνόλου του πλυθησμού. Το Βέλγιο, η
Ισπανία, η Ιταλία, η Γερμανία, το Μαρόκο, οι ΗΠΑ και άλλες χώρες ξεκινούν να δουλέυουν πάνω σε αυτή τη πρωτοβουλία.
Τι είναι όμως η "Μάρκα του Καταναλωτή";
Είναι, επί της ουσίας, ένας δεσμός εμπιστοσύνης μεταξύ των παραγωγών και των καταναλωτών. Μία πρωτοβουλία για τη δημιουργία προϊόντων με τη συνεργασία καταναλωτών και παραγωγών. Σκοπός του εγχειρήματος αυτού είναι οι καταναλωτές να αποφασίζουν για τις προδιαγραφές, τη ποιότητα και τη τιμή των προϊόντων, έχοντας πλήρη γνώση για το που πηγαίνουν τα χρήματά τους, στηρίζοντας τους Έλληνες παραγωγούς. Ένα μοντέλο που στηρίζεται στη πλήρη διαφάνεια, ισότητα, αλληλεγγύη και την υγεία.

Πως όμως θα λειτουργεί το όλο εγχείρημα;

Είναι απλό. Στην διαδικτυακή πλατφόρμα www.imarkatoukatanaloti.gr θα αναρτώνται ερωτηματολόγια με τις προδιαγραφές του κάθε προϊόντος. Οι καταναλωτές επιλέγουν τα χαρακτηριστικά που επιθυμούν βλέποντας ζωντανά πως η κάθε επιλογή τους επηρεάζει τη τελική τιμή λιανικής. Τα προϊόντα θα παράγονται, ακολουθώντας υπεύθυνα τις προδιαγραφές που θα έχουν αποφασίσει οι καταναλωτές, από τους εταίρους που θα δεσμεύονται πλάι μας, μοιραζόμενοι τις ίδιες αξίες. Όχι διαφήμιση, όχι πωλητές, αλλά ενεργοί καταναλωτές. Αυτό επιτρέπει μια σημαντική
εξοικονόμηση στη τελική τιμή πώλησης από την οποία επωφελείται ο παραγωγός. Ο καταναλωτής αγοράζοντας τα προϊόντα του στηρίζει τον παραγωγό τους, ο οποίος θα αμείβεται καλύτερα.
Είναι κατανοητό ότι η "Μάρκα του Καταναλωτή" έχει πολύ δυνατό κοινωνικό πρόσημο, μιας και θα εξασφαλίσει πολύ καλύτερες οικονομικές απολαβές για τους παραγωγούς, νέες θέσεις εργασίας και ευκαιρίες για τους νέους στη χώρα και ηθική ικανοποίηση στους Έλληνες καταναλωτές που θα ηγούνται σαν αφεντικά αυτής της πρωτοβουλίας.
Οι καταναλωτές είναι οι βασικοί επενδυτές των καταναλωτικών προϊόντων, εκείνοι που αποφασίζουν για το τι θέλουν να έχουν στο τραπέζι τους αλλά και εκείνοι που θα πρέπει να φροντίσουν αυτούς που με κόπους και ρίσκα φροντίζουν ώστε τα προϊόντα αυτά να φτάνουν σε κάθε σπίτι. Οι Έλληνες καταναλωτές με τη δική τους Μάρκα προϊόντων όχι μόνο στηρίζουν άμεσα τους Έλληνες Παραγωγούς, αλλά συμμετέχουν ενεργά όσον αφορά και στην ποιότητα των προϊόντων.
Η Μάρκα του Καταναλωτή «Ποιος είναι το Αφεντικό;» είναι η συμβολή μας σε έναν πιο δίκαιο και βιώσιμο κόσμο. Οι καταναλωτές δίνοντας τη δυνατότητα στους παραγωγούς να έχουν μια αξιοπρεπή ζωή, εξασφαλίζουν ποιοτικά και υπεύθυνα προϊόντα (υγιεινά, που συμβάλουν στη διατήρηση και προστασία του περιβάλλοντος).

Στις παρακάτω διευθύνσεις μπορείτε να δείτε υλικό και περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία

www.imarkatoukatanaloti.gr
facebook.com/PoiosEinaiToAfentiko/
instagram.com/imarkatoukatanaloti/
info@imarkatoukatanaloti.gr

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

/
09.07.2020 15:36

Ζητείται Γεωπόνος πωλητής για την κεντρική Ελλάδα με έδρα την Αττική, για πωλήσεις και τεχνική υποστήριξη, από εταιρία γεωργικών εφοδίων (σπόροι και λιπάσματα).

/
19.06.2020 10:26

Από 1 έως 31 Οκτωβρίου το Fruit Attraction LIVEConnect θα πάρει τον ρόλο της μεγαλύτερης ψηφιακής αγοράς και του επαγγελματικού κοινωνικού δικτύου για τον κλάδο των φρέσκων φρούτων και λαχανικών.

/
05.05.2020 09:55

Το HYDROCOOLER Model, που χρησιμοποιεί ψυχρό νερό προκειμένου να διατηρήσει την ποιότητα των φρέσκων φρούτων και λαχανικών, διακρίνεται για την οικονομία νερού και ενέργειας, ενώ είναι κατασκευασμένο από ανοξείδωτο χάλυβα ποιότητας AISI 316L, προκειμένου να εξασφαλίσει χαμηλότερο κόστος συντήρησης, μεγαλύτερη εξυγίανση και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Στρατηγική της Ε.Ε. «Από το χωράφι στο πηρούνι»: Φιλόδοξη μεν, αμφιλεγόμενη δε

31.07.2020 11:36


Δραστική μείωση των χημικών εισροών επαγγέλλεται η νέα στρατηγική της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με τον Kλάδο να απαντά πως όσα εξαγγέλλει η Κομισιόν είναι τουλάχιστον ανεδαφικά, αν όχι βλαπτικά για την ανταγωνιστικότητα των ευρωπαϊκών αγροτικών προϊόντων.

Στο καλοκαίρι του κορονοϊού!

10.07.2020 14:16


«Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα το ίδιο μένουν», λέει εκείνο το παλιό τραγουδάκι, αλλά όπως φαίνεται, ο στιχουργός του, δεν φανταζόταν ότι θα έρθει εκείνη η μέρα που θα αλλάξουν όλα στην κοινωνική και οικονομική ζωή των ανθρώπων, και έτσι οι στίχοι αυτοί δεν είναι αντιπροσωπευτικοί σήμερα.

Επιχειρηματικά

Η πρωτοβουλία για τη "Μάρκα του Καταναλωτή" και στην Ελλάδα
/
29.03.2019 11:40


Ο Χαράλαμπος Κώτσου, δημιουργεί στην Ελλάδα τη Μάρκα του Καταναλωτή - «Ποιος είναι το Αφεντικό;». Με γνώμονα το Γαλλικό μοντέλο La Marque du Consommateur “C’est qui le patron?”, ξεκινάει στην Ελλάδα η εφαρμογή ενός σχεδίου που θα φέρει μεγάλες αλλαγές στην εμποριοποίηση των καταναλωτικών προϊόντων αλλά και μεγάλες αλλαγές στη βιωσιμότητα των παραγωγών.
Στη Γαλλία Η Μάρκα του Καταναλωτή «C’est qui le patron?» είναι η μεγαλύτερη επιτυχία των τελευταίων 30 χρόνων στο τομέα των τροφίμων. Αξίζει να σημειωθεί ότι περισσότερα από ένα εκκατομύρια λίτρα γάλα της "μάρκας του καταναλωτή" πωλούνται κάθε εβδομάδα. Σε 2 χρόνια έχουν πουληθεί περισσότερα από 120 εκκατομύρια προϊόντα σε περισσότερα από 3,2 εκκατομύρια νοικοκυριά. Οι αγοραστές της μάρκας αγγίζουν το 12% του συνόλου του πλυθησμού. Το Βέλγιο, η
Ισπανία, η Ιταλία, η Γερμανία, το Μαρόκο, οι ΗΠΑ και άλλες χώρες ξεκινούν να δουλέυουν πάνω σε αυτή τη πρωτοβουλία.
Τι είναι όμως η "Μάρκα του Καταναλωτή";
Είναι, επί της ουσίας, ένας δεσμός εμπιστοσύνης μεταξύ των παραγωγών και των καταναλωτών. Μία πρωτοβουλία για τη δημιουργία προϊόντων με τη συνεργασία καταναλωτών και παραγωγών. Σκοπός του εγχειρήματος αυτού είναι οι καταναλωτές να αποφασίζουν για τις προδιαγραφές, τη ποιότητα και τη τιμή των προϊόντων, έχοντας πλήρη γνώση για το που πηγαίνουν τα χρήματά τους, στηρίζοντας τους Έλληνες παραγωγούς. Ένα μοντέλο που στηρίζεται στη πλήρη διαφάνεια, ισότητα, αλληλεγγύη και την υγεία.

Πως όμως θα λειτουργεί το όλο εγχείρημα;

Είναι απλό. Στην διαδικτυακή πλατφόρμα www.imarkatoukatanaloti.gr θα αναρτώνται ερωτηματολόγια με τις προδιαγραφές του κάθε προϊόντος. Οι καταναλωτές επιλέγουν τα χαρακτηριστικά που επιθυμούν βλέποντας ζωντανά πως η κάθε επιλογή τους επηρεάζει τη τελική τιμή λιανικής. Τα προϊόντα θα παράγονται, ακολουθώντας υπεύθυνα τις προδιαγραφές που θα έχουν αποφασίσει οι καταναλωτές, από τους εταίρους που θα δεσμεύονται πλάι μας, μοιραζόμενοι τις ίδιες αξίες. Όχι διαφήμιση, όχι πωλητές, αλλά ενεργοί καταναλωτές. Αυτό επιτρέπει μια σημαντική
εξοικονόμηση στη τελική τιμή πώλησης από την οποία επωφελείται ο παραγωγός. Ο καταναλωτής αγοράζοντας τα προϊόντα του στηρίζει τον παραγωγό τους, ο οποίος θα αμείβεται καλύτερα.
Είναι κατανοητό ότι η "Μάρκα του Καταναλωτή" έχει πολύ δυνατό κοινωνικό πρόσημο, μιας και θα εξασφαλίσει πολύ καλύτερες οικονομικές απολαβές για τους παραγωγούς, νέες θέσεις εργασίας και ευκαιρίες για τους νέους στη χώρα και ηθική ικανοποίηση στους Έλληνες καταναλωτές που θα ηγούνται σαν αφεντικά αυτής της πρωτοβουλίας.
Οι καταναλωτές είναι οι βασικοί επενδυτές των καταναλωτικών προϊόντων, εκείνοι που αποφασίζουν για το τι θέλουν να έχουν στο τραπέζι τους αλλά και εκείνοι που θα πρέπει να φροντίσουν αυτούς που με κόπους και ρίσκα φροντίζουν ώστε τα προϊόντα αυτά να φτάνουν σε κάθε σπίτι. Οι Έλληνες καταναλωτές με τη δική τους Μάρκα προϊόντων όχι μόνο στηρίζουν άμεσα τους Έλληνες Παραγωγούς, αλλά συμμετέχουν ενεργά όσον αφορά και στην ποιότητα των προϊόντων.
Η Μάρκα του Καταναλωτή «Ποιος είναι το Αφεντικό;» είναι η συμβολή μας σε έναν πιο δίκαιο και βιώσιμο κόσμο. Οι καταναλωτές δίνοντας τη δυνατότητα στους παραγωγούς να έχουν μια αξιοπρεπή ζωή, εξασφαλίζουν ποιοτικά και υπεύθυνα προϊόντα (υγιεινά, που συμβάλουν στη διατήρηση και προστασία του περιβάλλοντος).

Στις παρακάτω διευθύνσεις μπορείτε να δείτε υλικό και περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία

www.imarkatoukatanaloti.gr
facebook.com/PoiosEinaiToAfentiko/
instagram.com/imarkatoukatanaloti/
info@imarkatoukatanaloti.gr

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

Ζητείται Γεωπόνος πωλητής για την κεντρική Ελλάδα με έδρα την Αττική
Επιχειρηματικά / 09.07.2020 15:36
Έρχεται το Fruit Attraction LIVEConnect
Επιχειρηματικά / 19.06.2020 10:26
HYDROCOOLER TECHNOLOGY: Λύσεις πρόψυξης στα φρούτα και τα λαχανικά
Επιχειρηματικά / 05.05.2020 09:55
Ιούνιος 2018
Αρχική
Περιοδικό
Οδηγοί
Τιμές
Νομοθεσία
Στατιστικά
Η εταιρεία
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Copyright
Επικοινωνία
Κατασκευή Ιστοσελίδων Web Future