Κυριακή, 20 Ιανουαριού 2019
Αθήνα
+10...+16° C

Επιχειρηματικά

Η Chiquita παρουσιάζει μια νέα, ειδική έκδοση του μπλε αυτοκόλλητου, από τον διεθνούς φήμης pop καλλιτέχνη Romero Britto
/
18.12.2018 12:46


Τι πιο παιχνιδιάρικο από το συνδυασμό του μπλε και του κίτρινου, των χαρακτηριστικών χρωμάτων της Chiquita, με τα χρώματα του ουράνιου τόξου; Με τις μέρες του χειμώνα να γίνονται όλο και πιο μουντές, η Chiquita παρουσιάζει το Δεκέμβριο μια πολύ λαμπερή και ξεχωριστή συνεργασία με τον διεθνούς φήμης pop καλλιτέχνη Romero Britto. Ο Romero Britto, ο οποίος είναι ιδιαίτερα γνωστός για τα πολύχρωμα και γεμάτα θετική ενέργεια έργα τέχνης του, έχει σχεδιάσει το limited edition αυτοκόλλητο της Chiquita που θα βρείτε σε όλες τις μπανάνες τις φετινές γιορτές.

Το εμβληματικό αυτοκόλλητο της Chiquita έχει γίνει το σύμβολο του φρούτου υψηλής ποιότητας και είναι σε κυκλοφορία από το 1963. Η προσέγγιση “Behind the Blue Sticker” που έχει υιοθετήσει η Chiquita δίνει έμφαση στις προσπάθειες που καταβάλλει η εταιρεία για τη βιωσιμότητα, ενώ παράλληλα σκοπός της είναι να δημιουργήσει μια θετική και μετρήσιμη επίδραση στις λειτουργίες της, μέσα από την εφαρμογή των αρχών της βιωσιμότητας σε όλες τις επιχειρησιακές της πρακτικές.

“Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι και μας τιμά που ένας τόσο σπουδαίος καλλιτέχνης δέχτηκε να συνεργαστεί μαζί μας. Αισθανόμαστε ειλικρινά ότι με τον Romero Britto μοιραζόμαστε κοινές αξίες, όπως είναι το να κάνουμε καλύτερη την καθημερινότητα των ανθρώπων ή να παρέχουμε ευκαιρίες για πρόσβαση στην εκπαίδευση και τη τέχνη για τα παιδιά,” δήλωσε η κα Bettina Stier Scatamachia, Global Marketing Director της Chiquita.

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

/
15.01.2019 11:16

Η Εταιρεία Καραντινός Α.Ε. θα βρίσκεται στο HALL2, C19-D25.

/
07.01.2019 09:37

Ημερομηνία, ώρα και τόπος αποσφράγισης των προσφορών: Δευτέρα (28 Ιανουαρίου 2019) ώρα 12:30 στα γραφεία του Αναθέτοντος (Κορίνθου 201, 25100, Αίγιο).

/
18.12.2018 11:46

Η ναυτιλιακή Εταιρεία MSC εξοπλίζει 50.000 containers ξηρού φορτίου με ασύρματη διαδικτυακή τεχνολογία, προκειμένου να διευκολύνεται η παρακολούθηση και η συλλογή δεδομένων για την κατάσταση του εμπορεύματος, καθ’ όλη τη διαδρομή του στην εφοδιαστική αλυσίδα.

FRESKON GREECE: Επιτυχημένη η ελληνική συμμετοχή στη δέκατη Fruit Attraction

04.12.2018 12:01


Εμφανώς πιο δυναμική από πέρυσι ήταν η δεύτερη συνεχόμενη ελληνική παρουσία στην Έκθεση Fruit Attraction στη Μαδρίτη, μέσω του σχήματος Freskon Greece, με τον αριθμό των εταιρειών να είναι αυξημένος και να φέρνουν πίσω μαζί τους νέες επιχειρηματικές συμφωνίες.

Φράουλα: Ξεκίνησε η συγκομιδή!

04.12.2018 12:08


Η νέα καλλιεργητική περίοδος στις φράουλες έχει αρχίσει να μας δίνει τους πρώτους καρπούς εδώ και ένα μήνα περίπου, ενώ κοντά στις γιορτές των Χριστουγέννων θα αρχίσει η συγκομιδή και από τη βασική ποικιλία, την camarosa.

Επιχειρηματικά

Η Chiquita παρουσιάζει μια νέα, ειδική έκδοση του μπλε αυτοκόλλητου, από τον διεθνούς φήμης pop καλλιτέχνη Romero Britto
/
18.12.2018 12:46


Τι πιο παιχνιδιάρικο από το συνδυασμό του μπλε και του κίτρινου, των χαρακτηριστικών χρωμάτων της Chiquita, με τα χρώματα του ουράνιου τόξου; Με τις μέρες του χειμώνα να γίνονται όλο και πιο μουντές, η Chiquita παρουσιάζει το Δεκέμβριο μια πολύ λαμπερή και ξεχωριστή συνεργασία με τον διεθνούς φήμης pop καλλιτέχνη Romero Britto. Ο Romero Britto, ο οποίος είναι ιδιαίτερα γνωστός για τα πολύχρωμα και γεμάτα θετική ενέργεια έργα τέχνης του, έχει σχεδιάσει το limited edition αυτοκόλλητο της Chiquita που θα βρείτε σε όλες τις μπανάνες τις φετινές γιορτές.

Το εμβληματικό αυτοκόλλητο της Chiquita έχει γίνει το σύμβολο του φρούτου υψηλής ποιότητας και είναι σε κυκλοφορία από το 1963. Η προσέγγιση “Behind the Blue Sticker” που έχει υιοθετήσει η Chiquita δίνει έμφαση στις προσπάθειες που καταβάλλει η εταιρεία για τη βιωσιμότητα, ενώ παράλληλα σκοπός της είναι να δημιουργήσει μια θετική και μετρήσιμη επίδραση στις λειτουργίες της, μέσα από την εφαρμογή των αρχών της βιωσιμότητας σε όλες τις επιχειρησιακές της πρακτικές.

“Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι και μας τιμά που ένας τόσο σπουδαίος καλλιτέχνης δέχτηκε να συνεργαστεί μαζί μας. Αισθανόμαστε ειλικρινά ότι με τον Romero Britto μοιραζόμαστε κοινές αξίες, όπως είναι το να κάνουμε καλύτερη την καθημερινότητα των ανθρώπων ή να παρέχουμε ευκαιρίες για πρόσβαση στην εκπαίδευση και τη τέχνη για τα παιδιά,” δήλωσε η κα Bettina Stier Scatamachia, Global Marketing Director της Chiquita.

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

Η Καραντινός Α.Ε. στη Food Expo 2019
Επιχειρηματικά / 15.01.2019 11:16
Παναιγιάλειος: Διαγωνισμό προώθησης της σταφίδας σε Κίνα, Ινδία, Ιαπωνία και Ταϊβάν
Επιχειρηματικά / 07.01.2019 09:37
MSC: Επιταχύνει την προσφορά έξυπνων containers στους πελάτες της
Επιχειρηματικά / 18.12.2018 11:46
Ιούνιος 2018
Αρχική
Περιοδικό
Οδηγοί
Τιμές
Νομοθεσία
Στατιστικά
Η εταιρεία
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Copyright
Επικοινωνία
Κατασκευή Ιστοσελίδων Web Future