Δευτέρα, 18 Μαρτίου 2019
Αθήνα
+10...+16° C

Επιχειρηματικά

Η Chiquita παρουσιάζει μια νέα, ειδική έκδοση του μπλε αυτοκόλλητου, από τον διεθνούς φήμης pop καλλιτέχνη Romero Britto
/
18.12.2018 12:46


Τι πιο παιχνιδιάρικο από το συνδυασμό του μπλε και του κίτρινου, των χαρακτηριστικών χρωμάτων της Chiquita, με τα χρώματα του ουράνιου τόξου; Με τις μέρες του χειμώνα να γίνονται όλο και πιο μουντές, η Chiquita παρουσιάζει το Δεκέμβριο μια πολύ λαμπερή και ξεχωριστή συνεργασία με τον διεθνούς φήμης pop καλλιτέχνη Romero Britto. Ο Romero Britto, ο οποίος είναι ιδιαίτερα γνωστός για τα πολύχρωμα και γεμάτα θετική ενέργεια έργα τέχνης του, έχει σχεδιάσει το limited edition αυτοκόλλητο της Chiquita που θα βρείτε σε όλες τις μπανάνες τις φετινές γιορτές.

Το εμβληματικό αυτοκόλλητο της Chiquita έχει γίνει το σύμβολο του φρούτου υψηλής ποιότητας και είναι σε κυκλοφορία από το 1963. Η προσέγγιση “Behind the Blue Sticker” που έχει υιοθετήσει η Chiquita δίνει έμφαση στις προσπάθειες που καταβάλλει η εταιρεία για τη βιωσιμότητα, ενώ παράλληλα σκοπός της είναι να δημιουργήσει μια θετική και μετρήσιμη επίδραση στις λειτουργίες της, μέσα από την εφαρμογή των αρχών της βιωσιμότητας σε όλες τις επιχειρησιακές της πρακτικές.

“Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι και μας τιμά που ένας τόσο σπουδαίος καλλιτέχνης δέχτηκε να συνεργαστεί μαζί μας. Αισθανόμαστε ειλικρινά ότι με τον Romero Britto μοιραζόμαστε κοινές αξίες, όπως είναι το να κάνουμε καλύτερη την καθημερινότητα των ανθρώπων ή να παρέχουμε ευκαιρίες για πρόσβαση στην εκπαίδευση και τη τέχνη για τα παιδιά,” δήλωσε η κα Bettina Stier Scatamachia, Global Marketing Director της Chiquita.

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

/
18.03.2019 15:56

Η Chiquita, Επίσημος Χορηγός του Ημιμαραθωνίου Αθήνας και Ονομαστικός Χορηγός του Chiquita Kids Run, αγώνα των 1,000 μέτρων για παιδιά και ΑΜΕΑ, βρέθηκε και φέτος στο πλευρό των δρομέων του Ημιμαραθωνίου Αθήνας, που διεξήχθη χθες, 17 Μαρτίου 2019. Περισσότερες από 27,000 premium μπανάνες διανεμήθηκαν στους αθλητές και τους επισκέπτες του Ημιμαραθωνίου, προσφέροντας ενέργεια και υπέροχη γεύση.

/
18.03.2019 10:12

Με αφορμή την έναρξη του δεύτερου κύκλου επεισοδίων της εκπομπής μαγειρικής “My Greek Table with Diane Kochilas” που προβάλλεται στη δημόσια τηλεόραση των ΗΠΑ, ο Αμερικανός Πρέσβης στην Αθήνα κ. Jeffrey Pyatt και η σύζυγός του Mary, φιλοξένησαν δεξίωση προς τιμήν της κορυφαίας Ελληνοαμερικανίδας σεφ, τηλεπαρουσιάστριας και συγγραφέα μαγειρικών βιβλίων, κ. Diane Kohilas.

/
07.03.2019 10:15

Ο Φορέας Επιθεωρήσεων – Πιστοποιήσεων & Εκπαίδευσης TÜV HELLAS (TÜV NORD) προχώρησε σε σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με τον Ιαπωνικό Φορέα Πιστοποίησης Japan Quality Assurance (JQA) για την παροχή υπηρεσιών Επιθεώρησης- Πιστοποίησης στην Ιαπωνική επικράτεια, σύμφωνα με το διεθνές πρωτόκολλο GLOBALG.A.P., μέσω της δημιουργίας ενός δικτύου επιθεωρητών στη χώρα.

«Χρειάζονται άμεσα κινήσεις για να ανοίξουν οι Αγορές της Άπω Ανατολής στα ελληνικά φρούτα» επισημαίνει ο Ειδικός Σύμβουλος του Incofruit-Hellas, κος Γεώργιος Πολυχρονάκης

01.03.2019 15:11


«Χρειάζονται άμεσα κινήσεις για να ανοίξουν οι Αγορές της Άπω Ανατολής στα ελληνικά φρούτα» επισημαίνει ο Ειδικός Σύμβουλος του Incofruit-Hellas, κος Γεώργιος Πολυχρονάκης

Μπολζάνο: Μία μέρα στους πιο διάσημους μηλεώνες της Ευρώπης

21.01.2019 09:48


Ταξιδέψαμε στους οπωρώνες μήλων του Μπολζάνο της Ιταλίας και σας παρουσιάζουμε όσα είδαμε και όσα μας περιέγραψαν τεχνικά Στελέχη της παραγωγής. Τοπία εντυπωσιακά, οργάνωση άψογη, αλλά και μία οικονομική πραγματικότητα όχι και τόσο ιδανική για όλους, αποτυπώνονται στο οδοιπορικό που ακολουθεί…

Επιχειρηματικά

Η Chiquita παρουσιάζει μια νέα, ειδική έκδοση του μπλε αυτοκόλλητου, από τον διεθνούς φήμης pop καλλιτέχνη Romero Britto
/
18.12.2018 12:46


Τι πιο παιχνιδιάρικο από το συνδυασμό του μπλε και του κίτρινου, των χαρακτηριστικών χρωμάτων της Chiquita, με τα χρώματα του ουράνιου τόξου; Με τις μέρες του χειμώνα να γίνονται όλο και πιο μουντές, η Chiquita παρουσιάζει το Δεκέμβριο μια πολύ λαμπερή και ξεχωριστή συνεργασία με τον διεθνούς φήμης pop καλλιτέχνη Romero Britto. Ο Romero Britto, ο οποίος είναι ιδιαίτερα γνωστός για τα πολύχρωμα και γεμάτα θετική ενέργεια έργα τέχνης του, έχει σχεδιάσει το limited edition αυτοκόλλητο της Chiquita που θα βρείτε σε όλες τις μπανάνες τις φετινές γιορτές.

Το εμβληματικό αυτοκόλλητο της Chiquita έχει γίνει το σύμβολο του φρούτου υψηλής ποιότητας και είναι σε κυκλοφορία από το 1963. Η προσέγγιση “Behind the Blue Sticker” που έχει υιοθετήσει η Chiquita δίνει έμφαση στις προσπάθειες που καταβάλλει η εταιρεία για τη βιωσιμότητα, ενώ παράλληλα σκοπός της είναι να δημιουργήσει μια θετική και μετρήσιμη επίδραση στις λειτουργίες της, μέσα από την εφαρμογή των αρχών της βιωσιμότητας σε όλες τις επιχειρησιακές της πρακτικές.

“Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι και μας τιμά που ένας τόσο σπουδαίος καλλιτέχνης δέχτηκε να συνεργαστεί μαζί μας. Αισθανόμαστε ειλικρινά ότι με τον Romero Britto μοιραζόμαστε κοινές αξίες, όπως είναι το να κάνουμε καλύτερη την καθημερινότητα των ανθρώπων ή να παρέχουμε ευκαιρίες για πρόσβαση στην εκπαίδευση και τη τέχνη για τα παιδιά,” δήλωσε η κα Bettina Stier Scatamachia, Global Marketing Director της Chiquita.

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

Η Chiquita στο πλευρό των δρομέων του 8ου Ημιμαραθωνίου Αθήνας
Επιχειρηματικά / 18.03.2019 15:56
Αναγνώριση του ηγετικού ρόλου της Novacert για την προώθηση ελληνικών προϊόντων στις ΗΠΑ
Επιχειρηματικά / 18.03.2019 10:12
Συνεργασία της TÜV HELLAS (TÜV NORD) με τον Ιαπωνικό Φορέα Πιστοποίησης JQA
Επιχειρηματικά / 07.03.2019 10:15
Ιούνιος 2018
Αρχική
Περιοδικό
Οδηγοί
Τιμές
Νομοθεσία
Στατιστικά
Η εταιρεία
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Copyright
Επικοινωνία
Κατασκευή Ιστοσελίδων Web Future