Κυριακή, 25 Φεβρουαρίου 2018
Αθήνα
+10...+16° C

Επιχειρηματικά

AGROCOM S.A.
/
01.12.2004 00:00

Επωνυμία επιχείρησης: ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΕΤΑΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΕ
Διακριτικός τίτλος: AGROCOM SA
Διεύθυνση: 1ο χλμ Κρύας Βρύσης – Αλεξάνδρειας, Ημαθία
Τηλέφωνο: 23820 – 62464, 63565
Fax: 23820 – 62330
e-mail: main@agrocom.gr

ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Η «Agrocom» ιδρύθηκε το 1990 από τον κ. Κωνσταντίνο Μπέζα, με έδρα την Κρύα Βρύση Αλεξάνδρειας, μια πλούσια παραγωγική περιοχή του νομού Πέλλας. Η νομική της μορφή είναι ανώνυμη εταιρεία και οι σημερινοί μέτοχοι της είναι οι κ.κ Γεώργιος Μπέζας, Κωνσταντίνος Μπέζας και Αθανάσιος Μπέζας. Το αντικείμενο της δραστηριότητας της είναι η συσκευασία-διακίνηση φρέσκων φρούτων και λαχανικών καθώς και η παραγωγή και μεταποίηση κατεψυγμένων.

ΠΑΓΙΑ
Στις σύγχρονες εγκαταστάσεις της εταιρείας, έκτασης 5.000 τ.μ, περιλαμβάνονται ψυκτικοί χώροι 2.000 τ.μ και γραμμές αυτόματης επεξεργασίας νωπών στρογγυλών φρούτων, σπαραγγιών, κερασιών και σταφυλιών. Επίσης, η «Αgrocom» διαθέτει και γραμμές επεξεργασίας κατεψυγμένων φρούτων και λαχανικών. Το εργατικό δυναμικό της επιχείρησης ποικίλει ανάλογα με τις περιόδους αιχμής από 40 έως 170 εργαζόμενους, κατά μέσο όρο όμως προσδιορίζεται στα 60 άτομα.
Συμβαδίζοντας με τη ζήτηση ποιοτικών προϊόντων, συσκευασμένων σε ασφαλείς συσκευασίες, που δεν εγκυμονούν κινδύνους για την υγεία των καταναλωτών, η Αgrocom απέκτησε πριν από τρία χρόνια τα Πιστοποιητικά Υγιεινής και Ασφάλειας Τροφίμων ΗΑCCP καθώς και ISO 2001:2000

ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Η εταιρεία διακινεί, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ευρεία γκάμα φρέσκων φρούτων και λαχανικών με το εμπορικό σήμα «Agrocom», ένα μεγάλο μέρος των οποίων έχει καλλιεργηθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης της Παραγωγής. Στον πίνακα που ακολουθεί φαίνονται αναλυτικά τα νωπά προϊόντα που εμπορεύεται, καθώς και η χρονική στιγμή που ξεκινάει και ολοκληρώνεται η εμπορία τους.
Παράλληλα, η επιχείρηση παράγει και προσφέρει όλο το χρόνο κατεψυγμένα κεράσια, σταφύλια, ακτινίδια, πιπεριές, μπρόκολα, μελιτζάνες και σπαράγγια.

ΠΩΛΗΣΕΙΣ – ΕΞΑΓΩΓΕΣ
Η «Αgrocom» διοχετεύει τα συσκευασμένα νωπά και κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά τόσο στην εσωτερική, όσο και στην εξωτερική αγορά. Σημαντικές ποσότητες κατευθύνονται στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ολλανδία, την Πολωνία και τη Ρουμανία.
Η εξέλιξη του τζίρου της εταιρίας, κατά την τελευταία τετραετία, διαμορφώθηκε ως εξής:

ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΖΙΡΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑΣ (σε ευρώ)
*Το προαναφερθέν ποσό αποτελεί εκτίμηση του ύψους στο οποίο θα κυμανθούν οι πωλήσεις κατά την τρέχουσα χρονιά με βάση τα στοιχεία που είναι διαθέσιμα μέχρι αυτή τη στιγμή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η μείωση του κύκλου εργασιών που παρατηρείται κατά το έτος 2003, οφείλεται στην καταστροφή που προκλήθηκε στην παραγωγή των ροδάκινων και κερασιών από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικράτησαν στη διάρκεια της άνοιξης εκείνης της χρονιάς.

ΣΤΟΧΟΙ
Ανάμεσα στους κυριότερους μελλοντικούς στόχους της «Agrocom», είναι η συνεχής βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, με γνώμονα τη διασφάλιση της υγιεινής των τροφίμων που φθάνουν στους καταναλωτές. Επίσης, η επέκταση της καλλιέργειας προϊόντων με βάση τις αρχές της Ολοκληρωμένης Διαχείρισης της Παραγωγής, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο επίκεντρο της στρατηγικής της επιχείρησης, ενώ ιδιαίτερο βάρος δίνεται στη λειτουργία της παραγωγικής μονάδας κάτω από συνθήκες που διασφαλίζουν την υγεία των εργαζομένων και την προστασία του περιβάλλοντος.



 

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

/
21.02.2018 10:36

Το Επιμελητήριο Λάρισας προτίθεται να συμμετάσχει στην 6η Διεθνή Αγροτική Έκθεση του Κατάρ (AGRITEQ – Έκθεση Αγροτικών Προϊόντων), από τις 20 έως τις 22 Μαρτίου 2018 και δίνει τη δυνατότητα στις τοπικές επιχειρήσεις μέλη του να προβάλλουν σε δικό τους περίπτερο τα αγροτικά προϊόντα τους εντελώς δωρεάν.

/
20.02.2018 14:58

Εντείνονται οι ενέργειες για την προώθηση των φρέσκων ευρωπαϊκών κηπευτικών που παράγονται στην Κρήτη, στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος ”Ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης κηπευτικών στη Γερμανία, στην Ελλάδα, στην Πολωνία και στην Τσέχικη Δημοκρατία” με διακριτικό τίτλο Vegiterraneo, το οποίο υλοποιεί η Novacert ως εκτελεστικός οργανισμός.

/
15.02.2018 14:23

Πέραν των συνεργασιών στην αλυσίδα τροφίμων (Food Chain Partnership), στο περίπτερο της Bayer οι επισκέπτες είχαν φέτος την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για το πρόγραμμα Bee Care, το ForwardFarming, το Smallholder Farming, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα BayG.A.P. – και το πως η Bayer συμβάλει στη διασφάλισης παραγωγής υψηλής ποιότητας υγιεινών και προσιτών φρούτων και λαχανικών.

Ας το δούμε αλλιώς!

09.02.2018 16:17


Μια πρόταση για την ανασυγκρότηση της αγροτικής οικονομίας και ιδιαίτερα του κλάδου των φρέσκων φρούτων και λαχανικών !

Σπαράγγια: Καλοί οι οιωνοί για τη νέα σεζόν

09.02.2018 16:22


Θετικές είναι οι σκέψεις των εγχώριων διακινητών για τη νέα σεζόν σπαραγγιού στη χώρα μας, με τον καιρό να έχει δημιουργήσει τις καλύτερες προϋποθέσεις για την έκβαση της φετινής περιόδου και την έναρξη της συγκομιδής να σηματοδοτείται στα τέλη Φεβρουαρίου, στην πλειοψηφία των παραγωγικών κέντρων.

Επιχειρηματικά

AGROCOM S.A.
/
01.12.2004 00:00

Επωνυμία επιχείρησης: ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΕΤΑΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΕ
Διακριτικός τίτλος: AGROCOM SA
Διεύθυνση: 1ο χλμ Κρύας Βρύσης – Αλεξάνδρειας, Ημαθία
Τηλέφωνο: 23820 – 62464, 63565
Fax: 23820 – 62330
e-mail: main@agrocom.gr

ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Η «Agrocom» ιδρύθηκε το 1990 από τον κ. Κωνσταντίνο Μπέζα, με έδρα την Κρύα Βρύση Αλεξάνδρειας, μια πλούσια παραγωγική περιοχή του νομού Πέλλας. Η νομική της μορφή είναι ανώνυμη εταιρεία και οι σημερινοί μέτοχοι της είναι οι κ.κ Γεώργιος Μπέζας, Κωνσταντίνος Μπέζας και Αθανάσιος Μπέζας. Το αντικείμενο της δραστηριότητας της είναι η συσκευασία-διακίνηση φρέσκων φρούτων και λαχανικών καθώς και η παραγωγή και μεταποίηση κατεψυγμένων.

ΠΑΓΙΑ
Στις σύγχρονες εγκαταστάσεις της εταιρείας, έκτασης 5.000 τ.μ, περιλαμβάνονται ψυκτικοί χώροι 2.000 τ.μ και γραμμές αυτόματης επεξεργασίας νωπών στρογγυλών φρούτων, σπαραγγιών, κερασιών και σταφυλιών. Επίσης, η «Αgrocom» διαθέτει και γραμμές επεξεργασίας κατεψυγμένων φρούτων και λαχανικών. Το εργατικό δυναμικό της επιχείρησης ποικίλει ανάλογα με τις περιόδους αιχμής από 40 έως 170 εργαζόμενους, κατά μέσο όρο όμως προσδιορίζεται στα 60 άτομα.
Συμβαδίζοντας με τη ζήτηση ποιοτικών προϊόντων, συσκευασμένων σε ασφαλείς συσκευασίες, που δεν εγκυμονούν κινδύνους για την υγεία των καταναλωτών, η Αgrocom απέκτησε πριν από τρία χρόνια τα Πιστοποιητικά Υγιεινής και Ασφάλειας Τροφίμων ΗΑCCP καθώς και ISO 2001:2000

ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Η εταιρεία διακινεί, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ευρεία γκάμα φρέσκων φρούτων και λαχανικών με το εμπορικό σήμα «Agrocom», ένα μεγάλο μέρος των οποίων έχει καλλιεργηθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης της Παραγωγής. Στον πίνακα που ακολουθεί φαίνονται αναλυτικά τα νωπά προϊόντα που εμπορεύεται, καθώς και η χρονική στιγμή που ξεκινάει και ολοκληρώνεται η εμπορία τους.
Παράλληλα, η επιχείρηση παράγει και προσφέρει όλο το χρόνο κατεψυγμένα κεράσια, σταφύλια, ακτινίδια, πιπεριές, μπρόκολα, μελιτζάνες και σπαράγγια.

ΠΩΛΗΣΕΙΣ – ΕΞΑΓΩΓΕΣ
Η «Αgrocom» διοχετεύει τα συσκευασμένα νωπά και κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά τόσο στην εσωτερική, όσο και στην εξωτερική αγορά. Σημαντικές ποσότητες κατευθύνονται στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ολλανδία, την Πολωνία και τη Ρουμανία.
Η εξέλιξη του τζίρου της εταιρίας, κατά την τελευταία τετραετία, διαμορφώθηκε ως εξής:

ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΖΙΡΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑΣ (σε ευρώ)
*Το προαναφερθέν ποσό αποτελεί εκτίμηση του ύψους στο οποίο θα κυμανθούν οι πωλήσεις κατά την τρέχουσα χρονιά με βάση τα στοιχεία που είναι διαθέσιμα μέχρι αυτή τη στιγμή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η μείωση του κύκλου εργασιών που παρατηρείται κατά το έτος 2003, οφείλεται στην καταστροφή που προκλήθηκε στην παραγωγή των ροδάκινων και κερασιών από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικράτησαν στη διάρκεια της άνοιξης εκείνης της χρονιάς.

ΣΤΟΧΟΙ
Ανάμεσα στους κυριότερους μελλοντικούς στόχους της «Agrocom», είναι η συνεχής βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, με γνώμονα τη διασφάλιση της υγιεινής των τροφίμων που φθάνουν στους καταναλωτές. Επίσης, η επέκταση της καλλιέργειας προϊόντων με βάση τις αρχές της Ολοκληρωμένης Διαχείρισης της Παραγωγής, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο επίκεντρο της στρατηγικής της επιχείρησης, ενώ ιδιαίτερο βάρος δίνεται στη λειτουργία της παραγωγικής μονάδας κάτω από συνθήκες που διασφαλίζουν την υγεία των εργαζομένων και την προστασία του περιβάλλοντος.



 

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

Το Επιμελητήριο Λάρισας θα συμμετέχει στην 6η Διεθνή Αγροτική Έκθεση AGRITEQ στο Κατάρ
Επιχειρηματικά / 21.02.2018 10:36
Εκδήλωση παρουσίασης προϊόντων Vegiterraneo στο Βερολίνο
Επιχειρηματικά / 20.02.2018 14:58
Ο τομέας Επιστήμης Γεωργίας της Bayer με δυναμική παρουσία και φέτος στο Fruit Logistica
Επιχειρηματικά / 15.02.2018 14:23
April 2016
Αρχική
Περιοδικό
Οδηγοί
Τιμές
Νομοθεσία
Στατιστικά
Η εταιρεία
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Copyright
Επικοινωνία
Κατασκευή Ιστοσελίδων Web Future