Πέμπτη, 23 Νοεμβρίου 2017
Αθήνα
+10...+16° C

Επιχειρηματικά

AGROCOM S.A.
/
01.12.2004 00:00

Επωνυμία επιχείρησης: ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΕΤΑΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΕ
Διακριτικός τίτλος: AGROCOM SA
Διεύθυνση: 1ο χλμ Κρύας Βρύσης – Αλεξάνδρειας, Ημαθία
Τηλέφωνο: 23820 – 62464, 63565
Fax: 23820 – 62330
e-mail: main@agrocom.gr

ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Η «Agrocom» ιδρύθηκε το 1990 από τον κ. Κωνσταντίνο Μπέζα, με έδρα την Κρύα Βρύση Αλεξάνδρειας, μια πλούσια παραγωγική περιοχή του νομού Πέλλας. Η νομική της μορφή είναι ανώνυμη εταιρεία και οι σημερινοί μέτοχοι της είναι οι κ.κ Γεώργιος Μπέζας, Κωνσταντίνος Μπέζας και Αθανάσιος Μπέζας. Το αντικείμενο της δραστηριότητας της είναι η συσκευασία-διακίνηση φρέσκων φρούτων και λαχανικών καθώς και η παραγωγή και μεταποίηση κατεψυγμένων.

ΠΑΓΙΑ
Στις σύγχρονες εγκαταστάσεις της εταιρείας, έκτασης 5.000 τ.μ, περιλαμβάνονται ψυκτικοί χώροι 2.000 τ.μ και γραμμές αυτόματης επεξεργασίας νωπών στρογγυλών φρούτων, σπαραγγιών, κερασιών και σταφυλιών. Επίσης, η «Αgrocom» διαθέτει και γραμμές επεξεργασίας κατεψυγμένων φρούτων και λαχανικών. Το εργατικό δυναμικό της επιχείρησης ποικίλει ανάλογα με τις περιόδους αιχμής από 40 έως 170 εργαζόμενους, κατά μέσο όρο όμως προσδιορίζεται στα 60 άτομα.
Συμβαδίζοντας με τη ζήτηση ποιοτικών προϊόντων, συσκευασμένων σε ασφαλείς συσκευασίες, που δεν εγκυμονούν κινδύνους για την υγεία των καταναλωτών, η Αgrocom απέκτησε πριν από τρία χρόνια τα Πιστοποιητικά Υγιεινής και Ασφάλειας Τροφίμων ΗΑCCP καθώς και ISO 2001:2000

ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Η εταιρεία διακινεί, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ευρεία γκάμα φρέσκων φρούτων και λαχανικών με το εμπορικό σήμα «Agrocom», ένα μεγάλο μέρος των οποίων έχει καλλιεργηθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης της Παραγωγής. Στον πίνακα που ακολουθεί φαίνονται αναλυτικά τα νωπά προϊόντα που εμπορεύεται, καθώς και η χρονική στιγμή που ξεκινάει και ολοκληρώνεται η εμπορία τους.
Παράλληλα, η επιχείρηση παράγει και προσφέρει όλο το χρόνο κατεψυγμένα κεράσια, σταφύλια, ακτινίδια, πιπεριές, μπρόκολα, μελιτζάνες και σπαράγγια.

ΠΩΛΗΣΕΙΣ – ΕΞΑΓΩΓΕΣ
Η «Αgrocom» διοχετεύει τα συσκευασμένα νωπά και κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά τόσο στην εσωτερική, όσο και στην εξωτερική αγορά. Σημαντικές ποσότητες κατευθύνονται στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ολλανδία, την Πολωνία και τη Ρουμανία.
Η εξέλιξη του τζίρου της εταιρίας, κατά την τελευταία τετραετία, διαμορφώθηκε ως εξής:

ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΖΙΡΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑΣ (σε ευρώ)
*Το προαναφερθέν ποσό αποτελεί εκτίμηση του ύψους στο οποίο θα κυμανθούν οι πωλήσεις κατά την τρέχουσα χρονιά με βάση τα στοιχεία που είναι διαθέσιμα μέχρι αυτή τη στιγμή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η μείωση του κύκλου εργασιών που παρατηρείται κατά το έτος 2003, οφείλεται στην καταστροφή που προκλήθηκε στην παραγωγή των ροδάκινων και κερασιών από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικράτησαν στη διάρκεια της άνοιξης εκείνης της χρονιάς.

ΣΤΟΧΟΙ
Ανάμεσα στους κυριότερους μελλοντικούς στόχους της «Agrocom», είναι η συνεχής βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, με γνώμονα τη διασφάλιση της υγιεινής των τροφίμων που φθάνουν στους καταναλωτές. Επίσης, η επέκταση της καλλιέργειας προϊόντων με βάση τις αρχές της Ολοκληρωμένης Διαχείρισης της Παραγωγής, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο επίκεντρο της στρατηγικής της επιχείρησης, ενώ ιδιαίτερο βάρος δίνεται στη λειτουργία της παραγωγικής μονάδας κάτω από συνθήκες που διασφαλίζουν την υγεία των εργαζομένων και την προστασία του περιβάλλοντος.



 

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

/
22.11.2017 16:41

Εντυπωσιακά ήταν τα αποτελέσματα του προϊόντος “Amino 16” της ΕΒΥΠ στην καλλιέργεια Ροδακινιάς, όπως παρουσιάστηκαν σε πρόσφατη εκδήλωση στη Βέροια. Σημειώθηκε αύξηση παραγωγής, του μεγέθους και του βάρους των καρπών.

/
22.11.2017 13:45

Ίσως η συνήθεια να συνοδεύουμε την μπύρα με πατατάκια ή ξηρούς καρπούς αλλάξει από τον ερχομό ενός νέου σνακ πιπεριάς σε μορφή τσιπς. Ο λόγος για τα Cruskees, το νέο σνακ από πιπεριά crusco της εταιρείας Novafood.

/
22.11.2017 11:08

Ο Φρεσκούλης πρωτοπορεί για μία ακόμη φορά μπαίνοντας σε μία αγορά που βρίσκει ολοένα και μεγαλύτερη απήχηση με τη νέα του σειρά βιολογικών σαλατών.

Ας αποφασίσουμε…

13.11.2017 12:52

Ραγδαίες είναι αυτή την ώρα οι αλλαγές που συντελούνται στον παραγωγικό τομέα και -όπως φαίνεται- βρισκόμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο, καθώς η «επόμενη μέρα» δεν θα αργήσει να έρθει.

Μανιτάρια: Αύξηση πωλήσεων με σταθερούς ρυθμούς

13.11.2017 13:04

Η ιδιαίτερη γεύση του μανιταριού, τα θρεπτικά συστατικά που περιέχει και το γεγονός ότι ταιριάζει εύκολα σε ποικίλες συνταγές έχουν οδηγήσει στην αποδοχή του προϊόντος από τον Έλληνα καταναλωτή, αλλά και την αύξηση των εισαγωγών του από τις ευρωπαϊκές αγορές.

Επιχειρηματικά

AGROCOM S.A.
/
01.12.2004 00:00

Επωνυμία επιχείρησης: ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΕΤΑΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΕ
Διακριτικός τίτλος: AGROCOM SA
Διεύθυνση: 1ο χλμ Κρύας Βρύσης – Αλεξάνδρειας, Ημαθία
Τηλέφωνο: 23820 – 62464, 63565
Fax: 23820 – 62330
e-mail: main@agrocom.gr

ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Η «Agrocom» ιδρύθηκε το 1990 από τον κ. Κωνσταντίνο Μπέζα, με έδρα την Κρύα Βρύση Αλεξάνδρειας, μια πλούσια παραγωγική περιοχή του νομού Πέλλας. Η νομική της μορφή είναι ανώνυμη εταιρεία και οι σημερινοί μέτοχοι της είναι οι κ.κ Γεώργιος Μπέζας, Κωνσταντίνος Μπέζας και Αθανάσιος Μπέζας. Το αντικείμενο της δραστηριότητας της είναι η συσκευασία-διακίνηση φρέσκων φρούτων και λαχανικών καθώς και η παραγωγή και μεταποίηση κατεψυγμένων.

ΠΑΓΙΑ
Στις σύγχρονες εγκαταστάσεις της εταιρείας, έκτασης 5.000 τ.μ, περιλαμβάνονται ψυκτικοί χώροι 2.000 τ.μ και γραμμές αυτόματης επεξεργασίας νωπών στρογγυλών φρούτων, σπαραγγιών, κερασιών και σταφυλιών. Επίσης, η «Αgrocom» διαθέτει και γραμμές επεξεργασίας κατεψυγμένων φρούτων και λαχανικών. Το εργατικό δυναμικό της επιχείρησης ποικίλει ανάλογα με τις περιόδους αιχμής από 40 έως 170 εργαζόμενους, κατά μέσο όρο όμως προσδιορίζεται στα 60 άτομα.
Συμβαδίζοντας με τη ζήτηση ποιοτικών προϊόντων, συσκευασμένων σε ασφαλείς συσκευασίες, που δεν εγκυμονούν κινδύνους για την υγεία των καταναλωτών, η Αgrocom απέκτησε πριν από τρία χρόνια τα Πιστοποιητικά Υγιεινής και Ασφάλειας Τροφίμων ΗΑCCP καθώς και ISO 2001:2000

ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Η εταιρεία διακινεί, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ευρεία γκάμα φρέσκων φρούτων και λαχανικών με το εμπορικό σήμα «Agrocom», ένα μεγάλο μέρος των οποίων έχει καλλιεργηθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης της Παραγωγής. Στον πίνακα που ακολουθεί φαίνονται αναλυτικά τα νωπά προϊόντα που εμπορεύεται, καθώς και η χρονική στιγμή που ξεκινάει και ολοκληρώνεται η εμπορία τους.
Παράλληλα, η επιχείρηση παράγει και προσφέρει όλο το χρόνο κατεψυγμένα κεράσια, σταφύλια, ακτινίδια, πιπεριές, μπρόκολα, μελιτζάνες και σπαράγγια.

ΠΩΛΗΣΕΙΣ – ΕΞΑΓΩΓΕΣ
Η «Αgrocom» διοχετεύει τα συσκευασμένα νωπά και κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά τόσο στην εσωτερική, όσο και στην εξωτερική αγορά. Σημαντικές ποσότητες κατευθύνονται στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ολλανδία, την Πολωνία και τη Ρουμανία.
Η εξέλιξη του τζίρου της εταιρίας, κατά την τελευταία τετραετία, διαμορφώθηκε ως εξής:

ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΖΙΡΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑΣ (σε ευρώ)
*Το προαναφερθέν ποσό αποτελεί εκτίμηση του ύψους στο οποίο θα κυμανθούν οι πωλήσεις κατά την τρέχουσα χρονιά με βάση τα στοιχεία που είναι διαθέσιμα μέχρι αυτή τη στιγμή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η μείωση του κύκλου εργασιών που παρατηρείται κατά το έτος 2003, οφείλεται στην καταστροφή που προκλήθηκε στην παραγωγή των ροδάκινων και κερασιών από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικράτησαν στη διάρκεια της άνοιξης εκείνης της χρονιάς.

ΣΤΟΧΟΙ
Ανάμεσα στους κυριότερους μελλοντικούς στόχους της «Agrocom», είναι η συνεχής βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, με γνώμονα τη διασφάλιση της υγιεινής των τροφίμων που φθάνουν στους καταναλωτές. Επίσης, η επέκταση της καλλιέργειας προϊόντων με βάση τις αρχές της Ολοκληρωμένης Διαχείρισης της Παραγωγής, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο επίκεντρο της στρατηγικής της επιχείρησης, ενώ ιδιαίτερο βάρος δίνεται στη λειτουργία της παραγωγικής μονάδας κάτω από συνθήκες που διασφαλίζουν την υγεία των εργαζομένων και την προστασία του περιβάλλοντος.



 

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

Ευεργετική επίδραση του «ΑΜΙΝΟ 16» στο βιομηχανικό ροδάκινο
Επιχειρηματικά / 22.11.2017 16:41
Ιταλία: Cruskees, τα νέα τσιπς πιπεριάς
Επιχειρηματικά / 22.11.2017 13:45
Φρεσκούλης: Έτοιμες ελληνικές βιολογικές σαλάτες για όλους!
Επιχειρηματικά / 22.11.2017 11:08
April 2016
Αρχική
Περιοδικό
Οδηγοί
Τιμές
Νομοθεσία
Στατιστικά
Η εταιρεία
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Copyright
Επικοινωνία
Κατασκευή Ιστοσελίδων Web Future