Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2018
Αθήνα
+10...+16° C

Επιχειρηματικά

AGROCOM S.A.
/
01.12.2004 00:00

Επωνυμία επιχείρησης: ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΕΤΑΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΕ
Διακριτικός τίτλος: AGROCOM SA
Διεύθυνση: 1ο χλμ Κρύας Βρύσης – Αλεξάνδρειας, Ημαθία
Τηλέφωνο: 23820 – 62464, 63565
Fax: 23820 – 62330
e-mail: main@agrocom.gr

ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Η «Agrocom» ιδρύθηκε το 1990 από τον κ. Κωνσταντίνο Μπέζα, με έδρα την Κρύα Βρύση Αλεξάνδρειας, μια πλούσια παραγωγική περιοχή του νομού Πέλλας. Η νομική της μορφή είναι ανώνυμη εταιρεία και οι σημερινοί μέτοχοι της είναι οι κ.κ Γεώργιος Μπέζας, Κωνσταντίνος Μπέζας και Αθανάσιος Μπέζας. Το αντικείμενο της δραστηριότητας της είναι η συσκευασία-διακίνηση φρέσκων φρούτων και λαχανικών καθώς και η παραγωγή και μεταποίηση κατεψυγμένων.

ΠΑΓΙΑ
Στις σύγχρονες εγκαταστάσεις της εταιρείας, έκτασης 5.000 τ.μ, περιλαμβάνονται ψυκτικοί χώροι 2.000 τ.μ και γραμμές αυτόματης επεξεργασίας νωπών στρογγυλών φρούτων, σπαραγγιών, κερασιών και σταφυλιών. Επίσης, η «Αgrocom» διαθέτει και γραμμές επεξεργασίας κατεψυγμένων φρούτων και λαχανικών. Το εργατικό δυναμικό της επιχείρησης ποικίλει ανάλογα με τις περιόδους αιχμής από 40 έως 170 εργαζόμενους, κατά μέσο όρο όμως προσδιορίζεται στα 60 άτομα.
Συμβαδίζοντας με τη ζήτηση ποιοτικών προϊόντων, συσκευασμένων σε ασφαλείς συσκευασίες, που δεν εγκυμονούν κινδύνους για την υγεία των καταναλωτών, η Αgrocom απέκτησε πριν από τρία χρόνια τα Πιστοποιητικά Υγιεινής και Ασφάλειας Τροφίμων ΗΑCCP καθώς και ISO 2001:2000

ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Η εταιρεία διακινεί, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ευρεία γκάμα φρέσκων φρούτων και λαχανικών με το εμπορικό σήμα «Agrocom», ένα μεγάλο μέρος των οποίων έχει καλλιεργηθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης της Παραγωγής. Στον πίνακα που ακολουθεί φαίνονται αναλυτικά τα νωπά προϊόντα που εμπορεύεται, καθώς και η χρονική στιγμή που ξεκινάει και ολοκληρώνεται η εμπορία τους.
Παράλληλα, η επιχείρηση παράγει και προσφέρει όλο το χρόνο κατεψυγμένα κεράσια, σταφύλια, ακτινίδια, πιπεριές, μπρόκολα, μελιτζάνες και σπαράγγια.

ΠΩΛΗΣΕΙΣ – ΕΞΑΓΩΓΕΣ
Η «Αgrocom» διοχετεύει τα συσκευασμένα νωπά και κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά τόσο στην εσωτερική, όσο και στην εξωτερική αγορά. Σημαντικές ποσότητες κατευθύνονται στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ολλανδία, την Πολωνία και τη Ρουμανία.
Η εξέλιξη του τζίρου της εταιρίας, κατά την τελευταία τετραετία, διαμορφώθηκε ως εξής:

ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΖΙΡΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑΣ (σε ευρώ)
*Το προαναφερθέν ποσό αποτελεί εκτίμηση του ύψους στο οποίο θα κυμανθούν οι πωλήσεις κατά την τρέχουσα χρονιά με βάση τα στοιχεία που είναι διαθέσιμα μέχρι αυτή τη στιγμή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η μείωση του κύκλου εργασιών που παρατηρείται κατά το έτος 2003, οφείλεται στην καταστροφή που προκλήθηκε στην παραγωγή των ροδάκινων και κερασιών από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικράτησαν στη διάρκεια της άνοιξης εκείνης της χρονιάς.

ΣΤΟΧΟΙ
Ανάμεσα στους κυριότερους μελλοντικούς στόχους της «Agrocom», είναι η συνεχής βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, με γνώμονα τη διασφάλιση της υγιεινής των τροφίμων που φθάνουν στους καταναλωτές. Επίσης, η επέκταση της καλλιέργειας προϊόντων με βάση τις αρχές της Ολοκληρωμένης Διαχείρισης της Παραγωγής, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο επίκεντρο της στρατηγικής της επιχείρησης, ενώ ιδιαίτερο βάρος δίνεται στη λειτουργία της παραγωγικής μονάδας κάτω από συνθήκες που διασφαλίζουν την υγεία των εργαζομένων και την προστασία του περιβάλλοντος.



 

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

/
19.09.2018 09:51

Η Bayer, για άλλη μια φορά πρωτοπορεί, προσφέροντας στον Έλληνα παραγωγό (πρώτη έγκριση στην Ν. Ζώνη της Ε.Ε.) ένα νέο σημαντικό εργαλείο για την αντιμετώπιση των δύσκολων εχθρών. Πρόκειται για το SIVANTO® prime, ένα καινοτόμο διασυστηματικό εντομοκτόνο, με νέα δραστική ουσία από καινούρια χημική ομάδα, για τον αποτελεσματικό έλεγχο των μυζητικών εντόμων.

/
19.09.2018 09:47

Η νέα σχολική χρονιά στην Ελλάδα μόλις ξεκίνησε και παράλληλα άρχισε και ο «αγώνας» των γονιών να προσφέρουν στα παιδιά τους ένα νόστιμο και ιδιαίτερα θρεπτικό σνακ, που τα παιδιά μπορούν εύκολα να πάρουν μαζί τους και να απολαύσουν κατά τη διάρκεια του διαλείμματος. H Chiquita θέλοντας να υποστηρίξει την προσπάθεια αυτή και να συμβάλει στην προώθηση του υγιεινού τρόπου διατροφής κατά τη διάρκεια των σχολικών μαθημάτων προχωρά στην υλοποίηση της ενέργειας Back Τo School μέσα στον μήνα Σεπτέμβριο σε συνεργασία με τα σουπερμαρκετ Σκλαβενίτης.

/
10.09.2018 15:04

Βοηθούν μικρούς παραγωγούς να πουλήσουν τα προϊόντα τους και ανθρώπους που έχουν ανάγκη από τρόφιμα, μέσα από τη δημιουργία ενός καινοτόμου δικτύου. Η "wise Greece" είναι μια νεοφυής επιχείρηση (start up) που βρήκε τον τρόπο να παρέχει σταθερή χρηματοδότηση σε ιδρύματα που το έχουν ανάγκη και συγχρόνως να ενισχύει το εισόδημα μικρών των παραγωγών.

ΟΕΒ-ΔΕΗ: Νερό μέχρι τον Οκτώβρη - και μετά …τι;

05.07.2018 12:59


Ξεπερνούν τα 45 εκατομμύρια ευρώ τα χρέη των Οργανισμών Έγγειων Βελτιώσεων προς τη ΔΕΗ, με την εταιρεία να απειλεί με διακοπές ρεύματος και τους Οργανισμούς να απαντούν με μπαράζ ασφαλιστικών μέτρων.

Ακτινίδια: Μειωμένη η παραγωγή σε Ελλάδα και Ιταλία

03.09.2018 10:13


Οι πρώτες πληροφορίες που φτάνουν στο περιοδικό, σχετικά με την εξέλιξη του όγκου παραγωγής στα ακτινίδια, αναφέρουν ότι για τη νέα σεζόν θα έχουμε μειωμένη παραγωγή.

Επιχειρηματικά

AGROCOM S.A.
/
01.12.2004 00:00

Επωνυμία επιχείρησης: ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΕΤΑΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΕ
Διακριτικός τίτλος: AGROCOM SA
Διεύθυνση: 1ο χλμ Κρύας Βρύσης – Αλεξάνδρειας, Ημαθία
Τηλέφωνο: 23820 – 62464, 63565
Fax: 23820 – 62330
e-mail: main@agrocom.gr

ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Η «Agrocom» ιδρύθηκε το 1990 από τον κ. Κωνσταντίνο Μπέζα, με έδρα την Κρύα Βρύση Αλεξάνδρειας, μια πλούσια παραγωγική περιοχή του νομού Πέλλας. Η νομική της μορφή είναι ανώνυμη εταιρεία και οι σημερινοί μέτοχοι της είναι οι κ.κ Γεώργιος Μπέζας, Κωνσταντίνος Μπέζας και Αθανάσιος Μπέζας. Το αντικείμενο της δραστηριότητας της είναι η συσκευασία-διακίνηση φρέσκων φρούτων και λαχανικών καθώς και η παραγωγή και μεταποίηση κατεψυγμένων.

ΠΑΓΙΑ
Στις σύγχρονες εγκαταστάσεις της εταιρείας, έκτασης 5.000 τ.μ, περιλαμβάνονται ψυκτικοί χώροι 2.000 τ.μ και γραμμές αυτόματης επεξεργασίας νωπών στρογγυλών φρούτων, σπαραγγιών, κερασιών και σταφυλιών. Επίσης, η «Αgrocom» διαθέτει και γραμμές επεξεργασίας κατεψυγμένων φρούτων και λαχανικών. Το εργατικό δυναμικό της επιχείρησης ποικίλει ανάλογα με τις περιόδους αιχμής από 40 έως 170 εργαζόμενους, κατά μέσο όρο όμως προσδιορίζεται στα 60 άτομα.
Συμβαδίζοντας με τη ζήτηση ποιοτικών προϊόντων, συσκευασμένων σε ασφαλείς συσκευασίες, που δεν εγκυμονούν κινδύνους για την υγεία των καταναλωτών, η Αgrocom απέκτησε πριν από τρία χρόνια τα Πιστοποιητικά Υγιεινής και Ασφάλειας Τροφίμων ΗΑCCP καθώς και ISO 2001:2000

ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Η εταιρεία διακινεί, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ευρεία γκάμα φρέσκων φρούτων και λαχανικών με το εμπορικό σήμα «Agrocom», ένα μεγάλο μέρος των οποίων έχει καλλιεργηθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης της Παραγωγής. Στον πίνακα που ακολουθεί φαίνονται αναλυτικά τα νωπά προϊόντα που εμπορεύεται, καθώς και η χρονική στιγμή που ξεκινάει και ολοκληρώνεται η εμπορία τους.
Παράλληλα, η επιχείρηση παράγει και προσφέρει όλο το χρόνο κατεψυγμένα κεράσια, σταφύλια, ακτινίδια, πιπεριές, μπρόκολα, μελιτζάνες και σπαράγγια.

ΠΩΛΗΣΕΙΣ – ΕΞΑΓΩΓΕΣ
Η «Αgrocom» διοχετεύει τα συσκευασμένα νωπά και κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά τόσο στην εσωτερική, όσο και στην εξωτερική αγορά. Σημαντικές ποσότητες κατευθύνονται στη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ολλανδία, την Πολωνία και τη Ρουμανία.
Η εξέλιξη του τζίρου της εταιρίας, κατά την τελευταία τετραετία, διαμορφώθηκε ως εξής:

ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΖΙΡΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑΣ (σε ευρώ)
*Το προαναφερθέν ποσό αποτελεί εκτίμηση του ύψους στο οποίο θα κυμανθούν οι πωλήσεις κατά την τρέχουσα χρονιά με βάση τα στοιχεία που είναι διαθέσιμα μέχρι αυτή τη στιγμή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η μείωση του κύκλου εργασιών που παρατηρείται κατά το έτος 2003, οφείλεται στην καταστροφή που προκλήθηκε στην παραγωγή των ροδάκινων και κερασιών από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικράτησαν στη διάρκεια της άνοιξης εκείνης της χρονιάς.

ΣΤΟΧΟΙ
Ανάμεσα στους κυριότερους μελλοντικούς στόχους της «Agrocom», είναι η συνεχής βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, με γνώμονα τη διασφάλιση της υγιεινής των τροφίμων που φθάνουν στους καταναλωτές. Επίσης, η επέκταση της καλλιέργειας προϊόντων με βάση τις αρχές της Ολοκληρωμένης Διαχείρισης της Παραγωγής, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο επίκεντρο της στρατηγικής της επιχείρησης, ενώ ιδιαίτερο βάρος δίνεται στη λειτουργία της παραγωγικής μονάδας κάτω από συνθήκες που διασφαλίζουν την υγεία των εργαζομένων και την προστασία του περιβάλλοντος.



 

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

Διασυστηματικό εντομοκτόνο Sivanto prime – Εξέλιξη σε Αρμονία με τη Φύση
Επιχειρηματικά / 19.09.2018 09:51
Back Τo School ενέργεια από την Chiquita σε συνεργασία με τα σουπερμάρκετ Σκλαβενίτης
Επιχειρηματικά / 19.09.2018 09:47
Wise Greece-Πρωθούν προϊόντα μικρών παραγωγών στην αγορά και προσφέρουν τρόφιμα
Επιχειρηματικά / 10.09.2018 15:04
Ιούνιος 2018
Αρχική
Περιοδικό
Οδηγοί
Τιμές
Νομοθεσία
Στατιστικά
Η εταιρεία
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Copyright
Επικοινωνία
Κατασκευή Ιστοσελίδων Web Future