Δευτέρα, 18 Ιουνίου 2018
Αθήνα
+10...+16° C

Επιχειρηματικά

Στρατηγική συνεργασία της Cosco Shipping Lines (Greece) και της Skyserv
/
20.04.2017 12:56

Μνημόνιο συνεργασίας για την ανάπτυξη και προώθηση μίας ενιαίας πλατφόρμας συνδυασμένης διαχείρισης φορτίων που προορίζονται για αεροπορική μεταφορά, υπέγραψαν η Cosco Shipping Lines (Greece) SA και η Skyserv ΑΕ Επίγειας Εξυπηρέτησης Αεροσκαφών.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «η πλατφόρμα αυτή θα δώσει τη δυνατότητα στους διαμεταφορείς να αξιοποιήσουν τις ευνοϊκές ρυθμίσεις και τις απλουστευμένες διατυπώσεις που διέπουν την ελεύθερη ζώνη του Πειραιά και στα αεροπορικώς μεταφερόμενα φορτία.

Οι δύο εταιρείες, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία που διαθέτουν, η καθεμία στον τομέα της, προχωρούν ήδη στην επεξεργασία κάθε τεχνικής και εμπορικής λεπτομέρειας για την πλήρη ανάπτυξη της πλατφόρμας συνδυασμένης διαχείρισης φορτίων και την παροχή υψηλής ποιότητας καινοτόμων υπηρεσιών στη συνδυασμένη μεταφορά (sea-air/air-sea) κάθε είδους εμπορευμάτων από και προς όλον τον κόσμο.

Στόχος των εταιρειών είναι η διεύρυνση της πλατφόρμας, μέσω ανοιχτής συμμετοχής όλων των ενδιαφερομένων που προσβλέπουν στην ενίσχυση του όγκου του αεροπορικά μεταφερόμενου φορτίου από, προς και διά της ελληνικής Επικράτειας».

Αύξηση διακίνησης
Στο μεταξύ, με αμείωτη ένταση συνεχίζεται η ανάπτυξη της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων από τον Πειραιά. Σύμφωνα με στοιχεία της Cosco Shipping Ports, το πρώτο τρίμηνο του 2017 από το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας διακινήθηκαν 834.000 εμπορευματοκιβώτια έναντι 807.000 εμπορευματοκιβώτια το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, αυξημένα κατά 3,4%.

Η Cosco στοχεύει να καταστήσει τον Πειραιά το δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου μέχρι το τέλος του 2017, μέσα από την ταυτόχρονη αναβάθμιση των υπηρεσιών του. Ήδη, ο Πειραιάς έχει το γρηγορότερο servise για τη Ρωσία αλλά και την Τσεχία μέσω του σιδηρόδρομου (μεταξύ 3-4 ημερών) ενώ μετά την ολοκλήρωση του προβλήτα 3, θα είναι το μοναδικό λιμάνι στη Μεσόγειο και ένα από τα λίγα στην Ευρώπη που θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει ταυτόχρονα πέντε γίγα - κοντέινερ, δυναμικότητας από 18.000 έως 20.000 TEU έκαστο.

Ενδεικτικό της δυναμικής που έχει είναι και το ενδιαφέρον που δείχνουν αρκετές εταιρείες, μεταξύ των οποίων η καπνοβιομηχανία ΒΑΤ για να μετατρέψουν τον Πειραιά σε κέντρο για την εξαγωγή των προϊόντων τους. Πρόσφατα, επέστρεψε και η Sony, η οποία έφυγε λόγω των προβλημάτων που υπήρχαν με την κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη.

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

/
12.06.2018 12:50

Με την αύξηση των συμμετοχών να αγγίζει το 40% σε σχέση με την προηγούμενη φορά και με το 85% του εκθεσιακού χώρου να είναι κλεισμένο η επιτυχία των εκθέσεων θα είναι ακόμα μεγαλύτερη.

/
12.06.2018 09:19

Στην υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με τον φορέα Federunacoma Surl, που είναι η Ένωση Κατασκευαστών Γεωργικών Μηχανημάτων της Ιταλίας και διοργανώνει την 2η μεγαλύτερη έκθεση του αγροτικού κλάδου στην Ευρώπη, την EIMA International, προχώρησε η ΔΕΘ-Helexpo ΑΕ.

/
08.06.2018 09:35

Όπως αναφέρεται σε σχετική της ανακοίνωση «οι μετοχές της αμερικάνικης εταιρείας δεν θα είναι πλέον διαθέσιμες στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, με την Bayer να είναι πλέον ο μοναδικός κάτοχος της εταιρείας Monsanto».

ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΚΗΣ - ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο.Κ.Α.Α.: «Οι φήμες περί πώλησης της Λαχαναγοράς είναι παντελώς αβάσιμες»

04.05.2018 10:22


Την πεποίθηση πως ο δημόσιος χαρακτήρας του Ο.Κ.Α.Α. εγγυάται την ασφάλεια της αλυσίδας τροφίμων και τα συμφέροντα των επιχειρήσεων της, και πως αυτός ο χαρακτήρας δεν θα αλλάξει, εκφράζει στα Φρουτονέα ο Πρόεδρος του οργανισμού, κος Μιχάλης Μυτιληνάκης, ο οποίος μας πληροφορεί, επίσης, για τα σχέδια πλατιάς αναβάθμισης της Λαχαναγοράς της Αθήνας, αλλά και για τη δημιουργία κέντρου agrologistics στη Βόρεια Ελλάδα.

Τομάτες: Σε χαμηλά επίπεδα η προσφορά τον Ιούνιο!

13.06.2018 11:13


Ο Ιούνιος ήρθε- και όπως αναμενόταν, η ζήτηση για τις τομάτες αρχίζει να ανεβαίνει σιγά-σιγά. Όμως η προσφορά σε αυτόν το μήνα δεν φαίνεται να είναι ιδιαίτερα υψηλή, λόγω της μειωμένης παραγωγής που έχουμε από τα διάφορα παραγωγικά κέντρα.

Επιχειρηματικά

Στρατηγική συνεργασία της Cosco Shipping Lines (Greece) και της Skyserv
/
20.04.2017 12:56

Μνημόνιο συνεργασίας για την ανάπτυξη και προώθηση μίας ενιαίας πλατφόρμας συνδυασμένης διαχείρισης φορτίων που προορίζονται για αεροπορική μεταφορά, υπέγραψαν η Cosco Shipping Lines (Greece) SA και η Skyserv ΑΕ Επίγειας Εξυπηρέτησης Αεροσκαφών.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «η πλατφόρμα αυτή θα δώσει τη δυνατότητα στους διαμεταφορείς να αξιοποιήσουν τις ευνοϊκές ρυθμίσεις και τις απλουστευμένες διατυπώσεις που διέπουν την ελεύθερη ζώνη του Πειραιά και στα αεροπορικώς μεταφερόμενα φορτία.

Οι δύο εταιρείες, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία που διαθέτουν, η καθεμία στον τομέα της, προχωρούν ήδη στην επεξεργασία κάθε τεχνικής και εμπορικής λεπτομέρειας για την πλήρη ανάπτυξη της πλατφόρμας συνδυασμένης διαχείρισης φορτίων και την παροχή υψηλής ποιότητας καινοτόμων υπηρεσιών στη συνδυασμένη μεταφορά (sea-air/air-sea) κάθε είδους εμπορευμάτων από και προς όλον τον κόσμο.

Στόχος των εταιρειών είναι η διεύρυνση της πλατφόρμας, μέσω ανοιχτής συμμετοχής όλων των ενδιαφερομένων που προσβλέπουν στην ενίσχυση του όγκου του αεροπορικά μεταφερόμενου φορτίου από, προς και διά της ελληνικής Επικράτειας».

Αύξηση διακίνησης
Στο μεταξύ, με αμείωτη ένταση συνεχίζεται η ανάπτυξη της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων από τον Πειραιά. Σύμφωνα με στοιχεία της Cosco Shipping Ports, το πρώτο τρίμηνο του 2017 από το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας διακινήθηκαν 834.000 εμπορευματοκιβώτια έναντι 807.000 εμπορευματοκιβώτια το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, αυξημένα κατά 3,4%.

Η Cosco στοχεύει να καταστήσει τον Πειραιά το δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου μέχρι το τέλος του 2017, μέσα από την ταυτόχρονη αναβάθμιση των υπηρεσιών του. Ήδη, ο Πειραιάς έχει το γρηγορότερο servise για τη Ρωσία αλλά και την Τσεχία μέσω του σιδηρόδρομου (μεταξύ 3-4 ημερών) ενώ μετά την ολοκλήρωση του προβλήτα 3, θα είναι το μοναδικό λιμάνι στη Μεσόγειο και ένα από τα λίγα στην Ευρώπη που θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει ταυτόχρονα πέντε γίγα - κοντέινερ, δυναμικότητας από 18.000 έως 20.000 TEU έκαστο.

Ενδεικτικό της δυναμικής που έχει είναι και το ενδιαφέρον που δείχνουν αρκετές εταιρείες, μεταξύ των οποίων η καπνοβιομηχανία ΒΑΤ για να μετατρέψουν τον Πειραιά σε κέντρο για την εξαγωγή των προϊόντων τους. Πρόσφατα, επέστρεψε και η Sony, η οποία έφυγε λόγω των προβλημάτων που υπήρχαν με την κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη.

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

Στις 12-15 Οκτωβρίου 2018 οι νέες εκθέσεις Syskevasia και Plastica
Επιχειρηματικά / 12.06.2018 12:50
Θεσσαλονίκη: Συμφωνία συνεργασίας ανάμεσα στην EIMA και στην Agrotica.
Επιχειρηματικά / 12.06.2018 09:19
Ολοκληρώθηκε η η εξαγορά της Monsanto από την Bayer
Επιχειρηματικά / 08.06.2018 09:35
April 2016
Αρχική
Περιοδικό
Οδηγοί
Τιμές
Νομοθεσία
Στατιστικά
Η εταιρεία
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Copyright
Επικοινωνία
Κατασκευή Ιστοσελίδων Web Future