Παρασκευή, 28 Απριλίου 2017
Αθήνα
+10...+16° C

Επιχειρηματικά

Στρατηγική συνεργασία της Cosco Shipping Lines (Greece) και της Skyserv
/
20.04.2017 12:56

Μνημόνιο συνεργασίας για την ανάπτυξη και προώθηση μίας ενιαίας πλατφόρμας συνδυασμένης διαχείρισης φορτίων που προορίζονται για αεροπορική μεταφορά, υπέγραψαν η Cosco Shipping Lines (Greece) SA και η Skyserv ΑΕ Επίγειας Εξυπηρέτησης Αεροσκαφών.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «η πλατφόρμα αυτή θα δώσει τη δυνατότητα στους διαμεταφορείς να αξιοποιήσουν τις ευνοϊκές ρυθμίσεις και τις απλουστευμένες διατυπώσεις που διέπουν την ελεύθερη ζώνη του Πειραιά και στα αεροπορικώς μεταφερόμενα φορτία.

Οι δύο εταιρείες, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία που διαθέτουν, η καθεμία στον τομέα της, προχωρούν ήδη στην επεξεργασία κάθε τεχνικής και εμπορικής λεπτομέρειας για την πλήρη ανάπτυξη της πλατφόρμας συνδυασμένης διαχείρισης φορτίων και την παροχή υψηλής ποιότητας καινοτόμων υπηρεσιών στη συνδυασμένη μεταφορά (sea-air/air-sea) κάθε είδους εμπορευμάτων από και προς όλον τον κόσμο.

Στόχος των εταιρειών είναι η διεύρυνση της πλατφόρμας, μέσω ανοιχτής συμμετοχής όλων των ενδιαφερομένων που προσβλέπουν στην ενίσχυση του όγκου του αεροπορικά μεταφερόμενου φορτίου από, προς και διά της ελληνικής Επικράτειας».

Αύξηση διακίνησης
Στο μεταξύ, με αμείωτη ένταση συνεχίζεται η ανάπτυξη της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων από τον Πειραιά. Σύμφωνα με στοιχεία της Cosco Shipping Ports, το πρώτο τρίμηνο του 2017 από το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας διακινήθηκαν 834.000 εμπορευματοκιβώτια έναντι 807.000 εμπορευματοκιβώτια το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, αυξημένα κατά 3,4%.

Η Cosco στοχεύει να καταστήσει τον Πειραιά το δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου μέχρι το τέλος του 2017, μέσα από την ταυτόχρονη αναβάθμιση των υπηρεσιών του. Ήδη, ο Πειραιάς έχει το γρηγορότερο servise για τη Ρωσία αλλά και την Τσεχία μέσω του σιδηρόδρομου (μεταξύ 3-4 ημερών) ενώ μετά την ολοκλήρωση του προβλήτα 3, θα είναι το μοναδικό λιμάνι στη Μεσόγειο και ένα από τα λίγα στην Ευρώπη που θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει ταυτόχρονα πέντε γίγα - κοντέινερ, δυναμικότητας από 18.000 έως 20.000 TEU έκαστο.

Ενδεικτικό της δυναμικής που έχει είναι και το ενδιαφέρον που δείχνουν αρκετές εταιρείες, μεταξύ των οποίων η καπνοβιομηχανία ΒΑΤ για να μετατρέψουν τον Πειραιά σε κέντρο για την εξαγωγή των προϊόντων τους. Πρόσφατα, επέστρεψε και η Sony, η οποία έφυγε λόγω των προβλημάτων που υπήρχαν με την κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη.

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

Σημείο συνάντησης του κλάδου των φρέσκων φρούτων και λαχανικών η Freskon
/
25.04.2017 16:10

Σημείο συνάντησης παραγωγών, ομίλων του διεθνούς λιανεμπορίου, αλλά και εγχώριων και ξένων διακινητών φρέσκων φρούτων και λαχανικών θα αποτελέσει από τις 27 έως τις 29 Απριλίου η Freskon, το Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρέσκων Φρούτων και Λαχανικών, που πραγματοποιείται στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Νέο πρόγραμμα προώθησης κηπευτικών Vegiterraneo
/
25.04.2017 12:14

Ξεκινούν οι δράσεις προώθησης των ευρωπαϊκών κηπευτικών που παράγονται στην Ελλάδα, στα πλαίσια του νέου προγράμματος «Ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης κηπευτικών στη Γερμανία, στην Ελλάδα, στην Πολωνία και στην Τσέχικη Δημοκρατία – VEGITERRANEO».

ΕΒΕΑ: Αίτημα για παροχή πληροφοριών/προβλημάτων εμπορικής φύσεως στις εξαγωγές προς τη Ρωσία
/
24.04.2017 13:14

Οι εμπορικές σχέσεις ΕΕ-Ρωσίας διακρίνονται από αυξημένο προστατευτισμό μετά το 2012, ενώ η Ρωσία δεν φαίνεται να τηρεί τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τη συμμετοχή της στον ΠΟΕ. Σε αυτό το πλαίσιο, η Ευρωπαϊκή Ένωση επέβαλε περιοριστικά μέτρα μέχρι τον Ιούλιο του 2017, ενώ εξετάζει επισταμένα την πορεία των εμπορικών σχέσεων των δύο χωρών.

Ομάδες παραγωγών: Σχόλια για την Υπουργική Απόφαση των κριτηρίων αναγνώρισης

02.03.2017 13:40


Ο Σύμβουλος του Α.Σ. Venus κος Χρήστος Γιαννακάκης και ο Ειδικός Σύμβουλος του INCOFRUIT-HELLAS κος Γιώργος Πολυχρονάκης διαβάζουν την Υπουργική Απόφαση που δημοσιεύτηκε αυτές τις μέρες αναφορικά με τα κριτήρια αναγνώρισης των Ομάδων Παραγωγών και των Οργανώσεων Παραγωγών και παίρνουν θέση επί του θέματος.

Καθοριστική η χρονιά για τα μανταρίνια Ορτανίκ!

18.01.2017 10:49


Σημαντικά μειωμένος είναι ο φετινός όγκος της παραγωγής στα μανταρίνια της ποικιλίας Ορτανίκ, ενώ όπως φαίνεται, θα επικρατήσουν τα μεγάλα μεγέθη των καρπών.

Επιχειρηματικά

Στρατηγική συνεργασία της Cosco Shipping Lines (Greece) και της Skyserv
/
20.04.2017 12:56

Μνημόνιο συνεργασίας για την ανάπτυξη και προώθηση μίας ενιαίας πλατφόρμας συνδυασμένης διαχείρισης φορτίων που προορίζονται για αεροπορική μεταφορά, υπέγραψαν η Cosco Shipping Lines (Greece) SA και η Skyserv ΑΕ Επίγειας Εξυπηρέτησης Αεροσκαφών.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «η πλατφόρμα αυτή θα δώσει τη δυνατότητα στους διαμεταφορείς να αξιοποιήσουν τις ευνοϊκές ρυθμίσεις και τις απλουστευμένες διατυπώσεις που διέπουν την ελεύθερη ζώνη του Πειραιά και στα αεροπορικώς μεταφερόμενα φορτία.

Οι δύο εταιρείες, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία που διαθέτουν, η καθεμία στον τομέα της, προχωρούν ήδη στην επεξεργασία κάθε τεχνικής και εμπορικής λεπτομέρειας για την πλήρη ανάπτυξη της πλατφόρμας συνδυασμένης διαχείρισης φορτίων και την παροχή υψηλής ποιότητας καινοτόμων υπηρεσιών στη συνδυασμένη μεταφορά (sea-air/air-sea) κάθε είδους εμπορευμάτων από και προς όλον τον κόσμο.

Στόχος των εταιρειών είναι η διεύρυνση της πλατφόρμας, μέσω ανοιχτής συμμετοχής όλων των ενδιαφερομένων που προσβλέπουν στην ενίσχυση του όγκου του αεροπορικά μεταφερόμενου φορτίου από, προς και διά της ελληνικής Επικράτειας».

Αύξηση διακίνησης
Στο μεταξύ, με αμείωτη ένταση συνεχίζεται η ανάπτυξη της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων από τον Πειραιά. Σύμφωνα με στοιχεία της Cosco Shipping Ports, το πρώτο τρίμηνο του 2017 από το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας διακινήθηκαν 834.000 εμπορευματοκιβώτια έναντι 807.000 εμπορευματοκιβώτια το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, αυξημένα κατά 3,4%.

Η Cosco στοχεύει να καταστήσει τον Πειραιά το δεύτερο μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου μέχρι το τέλος του 2017, μέσα από την ταυτόχρονη αναβάθμιση των υπηρεσιών του. Ήδη, ο Πειραιάς έχει το γρηγορότερο servise για τη Ρωσία αλλά και την Τσεχία μέσω του σιδηρόδρομου (μεταξύ 3-4 ημερών) ενώ μετά την ολοκλήρωση του προβλήτα 3, θα είναι το μοναδικό λιμάνι στη Μεσόγειο και ένα από τα λίγα στην Ευρώπη που θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει ταυτόχρονα πέντε γίγα - κοντέινερ, δυναμικότητας από 18.000 έως 20.000 TEU έκαστο.

Ενδεικτικό της δυναμικής που έχει είναι και το ενδιαφέρον που δείχνουν αρκετές εταιρείες, μεταξύ των οποίων η καπνοβιομηχανία ΒΑΤ για να μετατρέψουν τον Πειραιά σε κέντρο για την εξαγωγή των προϊόντων τους. Πρόσφατα, επέστρεψε και η Sony, η οποία έφυγε λόγω των προβλημάτων που υπήρχαν με την κατάληψη της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη.

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

Σημείο συνάντησης του κλάδου των φρέσκων φρούτων και λαχανικών η Freskon
Σημείο συνάντησης του κλάδου των φρέσκων φρούτων και λαχανικών η Freskon
Επιχειρηματικά / 25.04.2017 16:10
Νέο πρόγραμμα προώθησης κηπευτικών Vegiterraneo
Επιχειρηματικά / 25.04.2017 12:14
ΕΒΕΑ: Αίτημα για παροχή πληροφοριών/προβλημάτων εμπορικής φύσεως στις εξαγωγές προς τη Ρωσία
Επιχειρηματικά / 24.04.2017 13:14
April 2016
Αρχική
Περιοδικό
Οδηγοί
Τιμές
Νομοθεσία
Στατιστικά
Η εταιρεία
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Copyright
Επικοινωνία
Κατασκευή Ιστοσελίδων Web Future