Τρίτη, 21 Μαΐου 2019
Αθήνα
+10...+16° C

Ελάχιστα Ευρωπαϊκά προγράμματα προβολής εγκρίθηκαν για την Ελλάδα
/
15.01.2018 14:39


Προβληματισμό προκαλεί το γεγονός ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση ενέκρινε  για τη νέα περίοδο μόνο 4 προγράμματα προβολής αγροτικών προϊόντων, προϋπολογισμού 7.634.216 ευρώ, όταν την προηγούμενη περίοδο οι εγκρίσεις έφταναν τα 30 προγράμματα και ο  προϋπολογισμός διαμορφωνόταν στα 64.763.709 ευρώ.
Πρωταθλητές στα νέα προγράμματα αναδείχτηκαν οι Γάλλοι με 17 προγράμματα, προϋπολογισμού 31.559.954 ευρώ και οι Ισπανοί με 10 εγκεκριμένα προγράμματα, ύψους 25.536.966 ευρώ.
Να σημειώσουμε εδώ ότι σε αυτήν την περίοδο, τα περισσότερα προγράμματα σε Ευρωπαϊκό επίπεδο τα πήρε η γαλλική εταιρεία SOPEXA.


Δεν κάνουμε lobbing
Οι εταιρείες που έως τώρα υλοποιούσαν αυτά τα προγράμματα, ήταν κυρίως η ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ και η NOVACERT, ενώ τα τελευταία χρόνια είχαν  αναλάβει και άλλες εταιρείες ορισμένα προγράμματα.
Το  νέο σκηνικό όμως που δημιουργήθηκε, φέρνει σε δυσκολία όλες τις εταιρείες, ενώ παράλληλα θα πληγούν και πολλές ακόμα εταιρείες που συνεργάζονταν με τις παραπάνω εταιρείες για να υλοποιηθούν τα προγράμματα.
Το κλίμα αυτό σύμφωνα με τις εκτιμήσεις στελεχών από τις παραπάνω εταιρείες, μπορεί να αναστραφεί, αρκεί η χώρα μας να στηρίξει πιο ενεργά τις Ελληνικές Επιχειρήσεις που καταθέτουν προγράμματα προβολής.
Το θέμα αυτό πάντως έχει πολύ παρασκήνιο και ακούγονται πάρα πολλά για το ρόλο που διαδραμάτισαν ορισμένα στελέχη του Y.A.A&T,  για την επιλογή των εταιρειών που θα υλοποιήσουν τα προγράμματα. Πάντως, όλα αυτά που ακούγονται μέχρι τώρα είναι εικασίες και για να  μη μένουν σκιές σε πρόσωπα, πρέπει αυτοί που διακινούν αυτές τις πληροφορίες να προσκομίσουν και αποδείξεις.                 

Τ.Ο.

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

/
01.03.2019 15:11

Η υπογραφή εμπορικής συμφωνίας μεταξύ Κίνας και Ισπανίας για την εξαγωγή ισπανικών σταφυλιών και οι αντίστοιχες εξελίξεις που έχουν δρομολογηθεί μεταξύ Ιταλίας και Νότιας Κορέας για τα ιταλικά ακτινίδια, επιβάλλουν επίσπευση των κινήσεων από τις ελληνικές Αρχές, προκειμένου να φτάσουν και τα ελληνικά προϊόντα στις Αγορές της Άπω Ανατολής.

/
21.01.2019 10:08

Το πρώτο τεύχος του 2019 βρίσκεται στα χέρια σας και με την ευκαιρία αυτή θέλω να ευχηθώ σε όλους τους αναγνώστες μας «Καλή χρονιά». Ας ελπίσουμε η φετινή χρονιά να σηματοδοτήσει το ξεκίνημα για μια νέα δημιουργική περίοδο σε προσωπικό, αλλά και εθνικό επίπεδο.

/
04.12.2018 12:01

Εμφανώς πιο δυναμική από πέρυσι ήταν η δεύτερη συνεχόμενη ελληνική παρουσία στην Έκθεση Fruit Attraction στη Μαδρίτη, μέσω του σχήματος Freskon Greece, με τον αριθμό των εταιρειών να είναι αυξημένος και να φέρνουν πίσω μαζί τους νέες επιχειρηματικές συμφωνίες.

«Χρειάζονται άμεσα κινήσεις για να ανοίξουν οι Αγορές της Άπω Ανατολής στα ελληνικά φρούτα» επισημαίνει ο Ειδικός Σύμβουλος του Incofruit-Hellas, κος Γεώργιος Πολυχρονάκης

01.03.2019 15:11


«Χρειάζονται άμεσα κινήσεις για να ανοίξουν οι Αγορές της Άπω Ανατολής στα ελληνικά φρούτα» επισημαίνει ο Ειδικός Σύμβουλος του Incofruit-Hellas, κος Γεώργιος Πολυχρονάκης

Μπολζάνο: Μία μέρα στους πιο διάσημους μηλεώνες της Ευρώπης

21.01.2019 09:48


Ταξιδέψαμε στους οπωρώνες μήλων του Μπολζάνο της Ιταλίας και σας παρουσιάζουμε όσα είδαμε και όσα μας περιέγραψαν τεχνικά Στελέχη της παραγωγής. Τοπία εντυπωσιακά, οργάνωση άψογη, αλλά και μία οικονομική πραγματικότητα όχι και τόσο ιδανική για όλους, αποτυπώνονται στο οδοιπορικό που ακολουθεί…

Ελάχιστα Ευρωπαϊκά προγράμματα προβολής εγκρίθηκαν για την Ελλάδα
/
15.01.2018 14:39


Προβληματισμό προκαλεί το γεγονός ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση ενέκρινε  για τη νέα περίοδο μόνο 4 προγράμματα προβολής αγροτικών προϊόντων, προϋπολογισμού 7.634.216 ευρώ, όταν την προηγούμενη περίοδο οι εγκρίσεις έφταναν τα 30 προγράμματα και ο  προϋπολογισμός διαμορφωνόταν στα 64.763.709 ευρώ.
Πρωταθλητές στα νέα προγράμματα αναδείχτηκαν οι Γάλλοι με 17 προγράμματα, προϋπολογισμού 31.559.954 ευρώ και οι Ισπανοί με 10 εγκεκριμένα προγράμματα, ύψους 25.536.966 ευρώ.
Να σημειώσουμε εδώ ότι σε αυτήν την περίοδο, τα περισσότερα προγράμματα σε Ευρωπαϊκό επίπεδο τα πήρε η γαλλική εταιρεία SOPEXA.


Δεν κάνουμε lobbing
Οι εταιρείες που έως τώρα υλοποιούσαν αυτά τα προγράμματα, ήταν κυρίως η ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ και η NOVACERT, ενώ τα τελευταία χρόνια είχαν  αναλάβει και άλλες εταιρείες ορισμένα προγράμματα.
Το  νέο σκηνικό όμως που δημιουργήθηκε, φέρνει σε δυσκολία όλες τις εταιρείες, ενώ παράλληλα θα πληγούν και πολλές ακόμα εταιρείες που συνεργάζονταν με τις παραπάνω εταιρείες για να υλοποιηθούν τα προγράμματα.
Το κλίμα αυτό σύμφωνα με τις εκτιμήσεις στελεχών από τις παραπάνω εταιρείες, μπορεί να αναστραφεί, αρκεί η χώρα μας να στηρίξει πιο ενεργά τις Ελληνικές Επιχειρήσεις που καταθέτουν προγράμματα προβολής.
Το θέμα αυτό πάντως έχει πολύ παρασκήνιο και ακούγονται πάρα πολλά για το ρόλο που διαδραμάτισαν ορισμένα στελέχη του Y.A.A&T,  για την επιλογή των εταιρειών που θα υλοποιήσουν τα προγράμματα. Πάντως, όλα αυτά που ακούγονται μέχρι τώρα είναι εικασίες και για να  μη μένουν σκιές σε πρόσωπα, πρέπει αυτοί που διακινούν αυτές τις πληροφορίες να προσκομίσουν και αποδείξεις.                 

Τ.Ο.

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

«Χρειάζονται άμεσα κινήσεις για να ανοίξουν οι Αγορές της Άπω Ανατολής στα ελληνικά φρούτα» επισημαίνει ο Ειδικός Σύμβουλος του Incofruit-Hellas, κος Γεώργιος Πολυχρονάκης
Απόψεις / 01.03.2019 15:11
Καλή χρονιά!
Απόψεις / 21.01.2019 10:08
FRESKON GREECE: Επιτυχημένη η ελληνική συμμετοχή στη δέκατη Fruit Attraction
Απόψεις / 04.12.2018 12:01
Ιούνιος 2018
Αρχική
Περιοδικό
Οδηγοί
Τιμές
Νομοθεσία
Στατιστικά
Η εταιρεία
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Copyright
Επικοινωνία
Κατασκευή Ιστοσελίδων Web Future