Κυριακή, 20 Ιανουαριού 2019
Αθήνα
+10...+16° C

Ελάχιστα Ευρωπαϊκά προγράμματα προβολής εγκρίθηκαν για την Ελλάδα
/
15.01.2018 14:39


Προβληματισμό προκαλεί το γεγονός ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση ενέκρινε  για τη νέα περίοδο μόνο 4 προγράμματα προβολής αγροτικών προϊόντων, προϋπολογισμού 7.634.216 ευρώ, όταν την προηγούμενη περίοδο οι εγκρίσεις έφταναν τα 30 προγράμματα και ο  προϋπολογισμός διαμορφωνόταν στα 64.763.709 ευρώ.
Πρωταθλητές στα νέα προγράμματα αναδείχτηκαν οι Γάλλοι με 17 προγράμματα, προϋπολογισμού 31.559.954 ευρώ και οι Ισπανοί με 10 εγκεκριμένα προγράμματα, ύψους 25.536.966 ευρώ.
Να σημειώσουμε εδώ ότι σε αυτήν την περίοδο, τα περισσότερα προγράμματα σε Ευρωπαϊκό επίπεδο τα πήρε η γαλλική εταιρεία SOPEXA.


Δεν κάνουμε lobbing
Οι εταιρείες που έως τώρα υλοποιούσαν αυτά τα προγράμματα, ήταν κυρίως η ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ και η NOVACERT, ενώ τα τελευταία χρόνια είχαν  αναλάβει και άλλες εταιρείες ορισμένα προγράμματα.
Το  νέο σκηνικό όμως που δημιουργήθηκε, φέρνει σε δυσκολία όλες τις εταιρείες, ενώ παράλληλα θα πληγούν και πολλές ακόμα εταιρείες που συνεργάζονταν με τις παραπάνω εταιρείες για να υλοποιηθούν τα προγράμματα.
Το κλίμα αυτό σύμφωνα με τις εκτιμήσεις στελεχών από τις παραπάνω εταιρείες, μπορεί να αναστραφεί, αρκεί η χώρα μας να στηρίξει πιο ενεργά τις Ελληνικές Επιχειρήσεις που καταθέτουν προγράμματα προβολής.
Το θέμα αυτό πάντως έχει πολύ παρασκήνιο και ακούγονται πάρα πολλά για το ρόλο που διαδραμάτισαν ορισμένα στελέχη του Y.A.A&T,  για την επιλογή των εταιρειών που θα υλοποιήσουν τα προγράμματα. Πάντως, όλα αυτά που ακούγονται μέχρι τώρα είναι εικασίες και για να  μη μένουν σκιές σε πρόσωπα, πρέπει αυτοί που διακινούν αυτές τις πληροφορίες να προσκομίσουν και αποδείξεις.                 

Τ.Ο.

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

/
04.12.2018 12:01

Εμφανώς πιο δυναμική από πέρυσι ήταν η δεύτερη συνεχόμενη ελληνική παρουσία στην Έκθεση Fruit Attraction στη Μαδρίτη, μέσω του σχήματος Freskon Greece, με τον αριθμό των εταιρειών να είναι αυξημένος και να φέρνουν πίσω μαζί τους νέες επιχειρηματικές συμφωνίες.

/
30.10.2018 09:45

Το προσχέδιο του Master plan για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση της Κ.Α.Θ., παρουσίασαν λίγο πριν την έναρξη της Δ.Ε.Θ., ο οικονομολόγος ΜΒΑ της «Result Σύμβουλοι Επιχειρήσεων» Θεοδόσης Χατζηιωαννίδης, ο πολιτικός μηχανικός του Α.Π.Θ. Θωμάς Σταματόπουλος και ο δρ. συγκοινωνιολογίας Νίκος Ηλιού, παρουσία του Προέδρου και του Διευθύνοντος Συμβούλου της Κ.Α.Θ., κ. Χαμπίδη.

/
05.07.2018 12:59

Ξεπερνούν τα 45 εκατομμύρια ευρώ τα χρέη των Οργανισμών Έγγειων Βελτιώσεων προς τη ΔΕΗ, με την εταιρεία να απειλεί με διακοπές ρεύματος και τους Οργανισμούς να απαντούν με μπαράζ ασφαλιστικών μέτρων.

FRESKON GREECE: Επιτυχημένη η ελληνική συμμετοχή στη δέκατη Fruit Attraction

04.12.2018 12:01


Εμφανώς πιο δυναμική από πέρυσι ήταν η δεύτερη συνεχόμενη ελληνική παρουσία στην Έκθεση Fruit Attraction στη Μαδρίτη, μέσω του σχήματος Freskon Greece, με τον αριθμό των εταιρειών να είναι αυξημένος και να φέρνουν πίσω μαζί τους νέες επιχειρηματικές συμφωνίες.

Φράουλα: Ξεκίνησε η συγκομιδή!

04.12.2018 12:08


Η νέα καλλιεργητική περίοδος στις φράουλες έχει αρχίσει να μας δίνει τους πρώτους καρπούς εδώ και ένα μήνα περίπου, ενώ κοντά στις γιορτές των Χριστουγέννων θα αρχίσει η συγκομιδή και από τη βασική ποικιλία, την camarosa.

Ελάχιστα Ευρωπαϊκά προγράμματα προβολής εγκρίθηκαν για την Ελλάδα
/
15.01.2018 14:39


Προβληματισμό προκαλεί το γεγονός ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση ενέκρινε  για τη νέα περίοδο μόνο 4 προγράμματα προβολής αγροτικών προϊόντων, προϋπολογισμού 7.634.216 ευρώ, όταν την προηγούμενη περίοδο οι εγκρίσεις έφταναν τα 30 προγράμματα και ο  προϋπολογισμός διαμορφωνόταν στα 64.763.709 ευρώ.
Πρωταθλητές στα νέα προγράμματα αναδείχτηκαν οι Γάλλοι με 17 προγράμματα, προϋπολογισμού 31.559.954 ευρώ και οι Ισπανοί με 10 εγκεκριμένα προγράμματα, ύψους 25.536.966 ευρώ.
Να σημειώσουμε εδώ ότι σε αυτήν την περίοδο, τα περισσότερα προγράμματα σε Ευρωπαϊκό επίπεδο τα πήρε η γαλλική εταιρεία SOPEXA.


Δεν κάνουμε lobbing
Οι εταιρείες που έως τώρα υλοποιούσαν αυτά τα προγράμματα, ήταν κυρίως η ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ και η NOVACERT, ενώ τα τελευταία χρόνια είχαν  αναλάβει και άλλες εταιρείες ορισμένα προγράμματα.
Το  νέο σκηνικό όμως που δημιουργήθηκε, φέρνει σε δυσκολία όλες τις εταιρείες, ενώ παράλληλα θα πληγούν και πολλές ακόμα εταιρείες που συνεργάζονταν με τις παραπάνω εταιρείες για να υλοποιηθούν τα προγράμματα.
Το κλίμα αυτό σύμφωνα με τις εκτιμήσεις στελεχών από τις παραπάνω εταιρείες, μπορεί να αναστραφεί, αρκεί η χώρα μας να στηρίξει πιο ενεργά τις Ελληνικές Επιχειρήσεις που καταθέτουν προγράμματα προβολής.
Το θέμα αυτό πάντως έχει πολύ παρασκήνιο και ακούγονται πάρα πολλά για το ρόλο που διαδραμάτισαν ορισμένα στελέχη του Y.A.A&T,  για την επιλογή των εταιρειών που θα υλοποιήσουν τα προγράμματα. Πάντως, όλα αυτά που ακούγονται μέχρι τώρα είναι εικασίες και για να  μη μένουν σκιές σε πρόσωπα, πρέπει αυτοί που διακινούν αυτές τις πληροφορίες να προσκομίσουν και αποδείξεις.                 

Τ.Ο.

Σχόλια

Σχετικές Ειδήσεις

FRESKON GREECE: Επιτυχημένη η ελληνική συμμετοχή στη δέκατη Fruit Attraction
Απόψεις / 04.12.2018 12:01
Αντίθετοι οι έμποροι της Κ.Α. Θεσσαλονίκης, στα σχέδια του κ. Χαμπίδη, για την αναμόρφωση της Αγοράς
Απόψεις / 30.10.2018 09:45
ΟΕΒ-ΔΕΗ: Νερό μέχρι τον Οκτώβρη - και μετά …τι;
Απόψεις / 05.07.2018 12:59
Ιούνιος 2018
Αρχική
Περιοδικό
Οδηγοί
Τιμές
Νομοθεσία
Στατιστικά
Η εταιρεία
Συνδρομή
Διαφημιστείτε
Copyright
Επικοινωνία
Κατασκευή Ιστοσελίδων Web Future